Med hodet under armen går noe litt i glemmeboka- sorry Helge :-o

Med hodet sånn hengende under armen er det som kjent lett å miste noe av hjernen…Og min har vært på blåbærtur noen dager nå…Og siden jeg har vært på landet i tillegg har ting gått HELT i glemmeboka: FY FRODITH!!
Så Helge sin bursdag forsvant bittelitt, men i DAG kom jeg på den, så her er bursdagsinnlegg- et gjenbruks, som sier det om han som jeg tenkte i fjor. Det passer også i år:

 

“Kom og syng bursdagsangen!!

Helge, en av mine bloggløse bloggvenner, har bursdag i dag!! Ja, du kjenner vel han?

Han er en likandes kar, som har blogget i mange år, dog uten egen blogg. Men det spiller da ingen rolle. Når man liker å skrive, og liker å ha kontakt med folk på blogg, så ER man blogger uansett. Og Helge deltar i det som skjer,om det er konkurranser, karneval, eller som her på  bildet: i en Froggekonkurranse på bloggen min…

Helge er stadig på farten, med sykkel, til fots eller med kollektiv transport, både hit og dit og er med på aktiviteter. Han er både kulturell og sosial, og finner på ting som gjør hverdagen litt rikere. Spesielt er han glad i turer i marka, og bader i tjern til alle årets tider…Vel…kanskje ikke på vinteren da…

 

“Gratulerer med da`n ..Gratulerer med da`n, Gratulerer til Heeelge.. gratulerer med da`n!!”

Ja -Helge! Gratulerer så masse med dagen som var!
Jeg beklager den ble litt borte pga hodet mitt under armen…Du har jo fått innlegg flere ganger her inne, så håper jeg blir tilgitt for glippen…

Håper du koste deg og at dagen ble akkurat som du ønsket, med kake og greier. 

Kaken er jo gammel som du vet, men den smaker vel det samme som før…:-D

 

 

 

Kjenner du Helge?
Er du litt glemsk om dagen?
Har du feiret bursdag på blogg?

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #kake #gratulasjoner #glemsk
 

8 kommentarer
    1. Hipp hurra for Helge! Vi har jo litt til felles siden vi begge er bloggløse, og har sett han innom andre jeg leser. Synes du er utrolig flink til å huske på oss alle sammen, Frodith!

    2. Har man hodet under armen, så har man hodet under armen 🙂 Så får man rette opp slik du gjør her når hodet har kommet på plass igjen.
      Har ikke hatt gleden av å bli kjent med Helge ennå, men håper tidevann endre på det.
      Håper både bursdagsbarnet og du får en flott søndag 🙂

    3. Gratulerer til Helge …virker som en hyggelig kar :)) Skjønner ikke at du klarer å følge med så bra som du gjør jeg…. Kos deg med dagen videre <3<3

    4. Gratulerer til Helge! og du er jo så flink å huske de fleste..så det skulle bare mangle om du ikke bommet en gang i blant du også..hihih..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg