Når Magisk liv blir Et Vennlig puff :-D

Nå er det sånn…at Magiskliv.blogg.no har blitt Et vennlig puff... Ikke alle har fått det med seg, men sånn er det altså…Men når Magisk Liv blir Et vennlig puff, betyr det at hun plutselig blir mindre magisk da?? Jenta bak bloggen?
Neida…  det gjør ikke det..Og bursdagsinnlegget jeg skrev til henne i fjor, det beskriver henne ganske godt mener jeg. Så med noen få endringer er dette det jeg fremdeles tenker om henne: 

 

“Noen mennesker har noe magisk over seg.. Noe ekte, noe rett fram , noe ærlig og snilt…DET er magisk det!!

Andre er litt mer lukkede…litt mer skjulte.. Litt sånn som du må lure på og undre over…til de til slutt “grow on you”..som man sier. Man blir mer og mer kjent, og etter langt om lenge så ser man de blir bare bedre og bedre.

Unni/Etvennligpuff er i den første kategorien: Hopper rett inn i hjertekammeret ditt, varm, lun, vill, mystisk, ærlig, rett fram, seg selv, fargerik og magisk. Når folk bare er seg selv, så er de magiske så det holder. Og akkurat dette har Unni skjønt.

Jeg har kjent henne et års tid her inne og hun krøp rett under huden på meg umiddelbart. Hun smiler tvers gjennom skjermen og inn i blogg-leilighetene våre. Hun har øyne og et vesen som viser glede, varme og noe sårbart, på en og samme tid. Og det å få fram det… gjennom lag med digitale komponeneter og bokstaver… DET er ikke verst altså 🙂 “
 

Og i dag har skjønne, sjarmerende og søte Unni bursdag igjen så klart. Da skal vi selvfølgelig feire henne med brask og bram, for nå har Frodithen fått hentet opp hodet sitt igjen…

 

Kjære Unni

Gratulerer så masse med dagen <3 Du har vært en sann glede å bli kjent med her inne. 
Jeg håper du får en strålende dag, sånn som DU liker den <3
Her kommer kaken fra i fjor, men jeg vet du er for gjenbruk, så det regner jeg med er greit både når det gjelder kake og deler av innlegget ellers 🙂

Bursdagsklemmer på begge kinn fra Frodithen i farta <3<3

 

 

Kjenner du Etvennligpuff/Unni?
Visste du at de fleste bloggerne i denne blogg-blokka har bursdag i mars?

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #kake #gratulasjoner #etvennligpuff

17 kommentarer

Siste innlegg