Frodiths lille Vår-challenge- Dans

 

Oppe i Andeby er det mange som tar seg en dans…

 


Noen danser Svanesjøen…strekker vingene mot himmelen i takt med sivets lave musikk…..
Lar tutu-skjørtene og tåspiss-skoene hoppe bortover fra sten til sten, mens de lar vingene gå opp…og ned…og opp igjen…
Helt til det kommer en NY deltaker inn på scenen..

Jeg synes store fugler er vakre og ta bilder av, og dette bildet tok jeg for et par år siden. Jeg har vist det her før. Men ikke i denne sammenhengen. For meg er det som om fuglene danser, når de viser seg fram på denne måten..

Under her finner du challengen som mange nå deltar i. Noen har begynt, og noen begynner i dag…som meg..
Man tolker et oppdrag om dagen, og velger selv hvordan man løser oppgaven. Med eller uten tekst. Men det er FOTO-challenge, så foto må være med 🙂 

 

Jeg legger hver ettermiddag ut en oppdatert linkeliste over hvem bloggere som deltar i challengen. Da kan dere gå inn til bloggeren selv, og finne det oppdraget dere har lyst å se tolkingen på.

 

 

 

 

#challenge #fotochallenge #utfordring #vår #oppdrag #dans
 

 

12 kommentarer

Siste innlegg