Frodiths lille Vår-challenge- Grønt

 

Jeg jukser kanskje LITT…pga det kan jo umulig være MEG som har tatt dette bildet…da jeg jo rusler der i det grønne…Og jeg ligger kanskje LITT i forkant..da det ikke er helt sommer ennå akkurat…
Men …den grønne våren bruker vi jo til å glede oss masse til den grønne sommeren…
Og dette er grønt på sitt beste, etter min oppfatning..

Bildet tok Hr Frodith får et par somre siden.. ved Akerselva..

Legger ved et bilde til, som jeg har tatt, på en av mine snike-foto-turer i byen…

 

 

#fotochallenge #fotoutfordring #foto #grønt 
 

18 kommentarer
    1. Flotte bilder. Det håret var veldig grønt…ikke helt hva jeg passer til 🙂 Bildet av deg var veldig fint, så flott i fagene. Både det grønne og den fargerike kjolen din tok seg godt ut <3

    2. Skikkelig grønt det her :)) Artig at du er kledd i farger som “stikker seg ut ” i forhold til omgivelsene :)) Håper du har det greit i dag… Klem <3

    3. Herlig.. mener å huske det bildet av deg.. men kan hende det var en annen tur med din søster langs Akerselva 🙂 Har gått en del av turen langs der med guide som jeg fortalte en gang. Ikke bare vakkert, men enormt med Industrihistorie 🙂

    4. Det er en stund til vi kan se grønne plener og blomster, så langt kan vi trøste oss med grønne hus og grønt lys. Ha en fin dag.

    5. Så nydelig bilde av deg i det grønne! <3
      Og jeg tror ikke du har skrevet noen sted i "reglene" at det er DU som må ta bildet..? DU er uansett med I bildet, også er du sjefen også da, og kan bestemme helt selv! 😉
      Håper det går bedre med moren din!? <3
      <3 God klem

    6. Nydelig kontrast med røde deg i det grønne! Deilig å vite at vi går den tiden i møte nå! Og det grønne håret…at jeg ikke kom på det selv…he he. Jeg har mange ungdommer rundt meg med hår i rødt, blått, lilla og grønt, som digger fantasy og Desucon. Kudos til deg for flotte bilder! Ønsker deg en fargerik lørdag! 🙂

    7. Å så vakkert. Selvfølgelig kunne du tatt bildet selv med sånn selvutløser. Jeg gjør det ofte. Men herr Frodith var en flink fotograf da!!!! Jeg fikk sommerlengsel av bildet ditt. Grønt hår har jeg aldri hatt, men grønne negler! Jeg hadde det som ung, og jeg har hatt det nå, for jeg fikk neglelakk av deg!!!! Ha en fin dag! Klem 🙂

    8. Ja det er godt å se at du “jukser” litt du også..hihih..Men du har jo tatt et bildet! og ja sommer ER jo det som er mest grønt..Flotte bilder!! håper alt går bra hos dere! 🙂 ha en god dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg