Tårer av glede…på innsida.. <3

Jeg er ikke akkurat kjent for å gråte mye… Det skjer kanskje en gang i året…maks!! Jeg er kjent for å ha et ganske jevnt og godt humør…En ganske harmonisk person..
Altså ikke mye dype daler….eller fryktelig høye topper… 
Hos meg handler lykke om å ha det GODT punktum…Trenger ikke de hysterisk store toppene eller dypene…

 

Men av og til butter det litt også for Frodithen. Av og til mister jeg litt piffen…Av og til er verden ikke snill… Av og til har jeg LYST å gråte litt, men gjør det ikke..

Og det er i sånne situasjoner, det er helt uvurderlig når folks stiller opp…Når venninner tilbyr seg å kjøre meg hit og dit, for å gjøre livet mitt lettere..

Eller når man kommer hjem og finner noe i postkassen, fordi noen har lyst å glede deg. 
Det fikk jeg i dag. Av Elevele.blogg.no. Verdens skjønneste Elin <3


Ja…henne ja…


Det var ingenting jeg ventet på. Jeg hadde ikke vunnet noe..Det var en ren overraskelse!! Fordi hun hadde tenkt på meg. 
Det var masse fine ord, om MEG, og om hvor jeg gledet andre. Og om at jeg er verdens beste Frodith.

Det er i sånne situasjoner, jeg kjenner det renner noen gledes-tårer…På innsiden så klart…Men likevel…
Jeg trengte det så innmari nå, sånn VELDIG faktisk…
Og da blir sånne små oppmerksomheter de beste i hele verden.


Her er hva som ventet da jeg kom hjem:

Spennende farge og spennende form…

Og inni sto det noe på kinesisk…men det var bare noe lureri tror jeg… 😀

Verdens koseligste brev lå inni, og jeg viser deg hele brevet fordi det var så SUPER-koselig <3

Og her er den flotte Peter Pan-en, som skal rammes inn og henges opp!! Den skal minne meg på at det ikke er SÅ lenge til vi må sette i gang med skygge-foto-knipsing igjen, og til sommeren blir det Peter Pan-utstilling så klart 🙂

Tusen takk Elin, for at du gjorde dagen min super-bra og bedre enn på lenge!!
Tusen takk for både gode ord og verdens fineste bilde <3
Du er nå verdens beste Elin altså <3

 

 

#gave #humør #glede #sorg #tårer #livet #

 

 

17 kommentarer
    1. Åhh, så koselig at du likte det <3 Man kommer jo over noen ting innimellom som minner en på noen, og da må man noen ganger bare kjøpe det- og denne gangen var det deg <3

    2. Virkelig velfortjent! Og bildet var råflott og passende til deg.
      Er godt å åpne tårekanalene av og til, om man har det vondt eller godt….
      Jeg lever veldig “jevnt” når det kommer til glede og kjærlighet til livet. Ingen store topper og dype daler, selv om det av og til er litt trasig…
      men det sildrer og renner fra øynene for alt og ingenting, for jeg er altfor emosjonell…:)

    3. Åh, så moro! 😀 Det var jo virkelig deg det der 😀 Fikk med meg at hun skrev noe om det ja ^^ Så var spent på å se hva det var, for hadde mine anelser at det var kanskje du det var som skulle få en overraskelse 😉 Fordi du er jo slik ei flott dame, og gleder dagen til andre 😀 Så er så fint å se at du fikk en glede i posten du også ^^ <3

    4. Nydelig bilde 🙂
      jeg kunne tenkt meg til tider å ha det litt roligere følelsesmessig jeg og 🙂 han jeg bor sammen med er rolig og av og til misunner jeg han, men samtidig lar jeg meg lett begeistre også og det vil jeg ha 🙂 og så vil jeg ha den behagelige lykkefølelsen når den er der så da får jeg vel bare være meg 🙂

    5. Så koselig !<3 Alltid koselig med ekstra oppmerksomhet <3 Du er ei omtenksom og god og snill med alle sammen her søte deg .:-)) Stooor klem <3

    6. Jeg kjenner deg ikke, og har heller ikke fulgt deg så lenge på bloggen, men du fremstår for meg som ei fargerik og sprudlende dame. Ei dame som gir av seg selv, som ikke tar seg selv så høytidelig, som drar igang challenge, tar seg tid til å poste positive og hyggelige kommentarer hos andre og deler bilder som får meg til å smile! Takk for at du deler – også når det butter litt imot – ikke bare glansbildet! Gleder meg til å følge deg videre! <3

    7. Å så koselig! Det har du virkelig fortjent – at noen tenker på deg, og får deg til å bli glad! Snille Elin – og bildet er flott! Helt perfekt til deg <3

    8. Veldig fortjent bilde du fikk, og det passet jammen helt perfekt til deg! Så koselig av Elevele å tenke på deg. Og jeg skriver meg gjerne på listen over dem som trives i bloggleiligheten din og med det du steller i stand. Du er en gledesspreder 🙂 Klemmer <3

    9. Åååå så koselig!! DET fortjente du..og det passet supergodt til deg!! Flott bildet, fargerikt og så DEG! Håper alt er fint med deg og dine! og jeg stiller meg veldig bak alle de fine ordene fra Elin! klem fra meg!

    10. Så koselig <3 Sånne små oppmerksomheter er så fine å få, de varmer så veldig, og kanskje enda litt mer når man kanskje ikke har det så bra. Og Elin har helt rett, det bildet passer så perfekt til deg! Sender deg en stor klem <3

    11. Virker som om du har beina godt plantet på jorda og er en fornuftig dame. Det er mitt inntrykk på den ene sida. på den andre siden er du både gøyal og finner på masse artige sprell. Til glede for de mange som følger deg. Jeg liker hele deg jeg! Så har du jo bloggvenner som viser det godt også med de små overraskelser. Det er meget hyggelig da. Jeg kjenner deg ikke godt personlig, men du ruler. Det var det jeg bare var innom for å si. Ha en fin kveld!

    12. he he ,ja det var et bilde som passet deg helt perfekt )) og jeg er helt enige i det hun skriver i brevet til deg,du er flink til å gjøre dagen god for svært mange ))

    13. DET var koselig, og så inderlig fortjent!! Sjøl om jeg ikke har deltatt på utfordringene nå, så synes jeg det er moro å følge med på det du finner på! Jeg skjønner så godt at du ble rørt. Noen ganger gjør det så veldig godt med en oppmuntring. Slike kommer gjerne når livet kjennes litt ekstra tungt og vi trenger dem som aller mest! Det er godt å bli husket på og vite at noen har hatt en i tankene!! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg