Hm….

Ja…her står jeg…Litt rød i “mopsen”
Jeg har ikke glemt deg altså…du som var en av “gullungene” mine her for noen uker siden..
Du skulle jo fått premie, for flere uker siden, men det har skjedd litt mye her, så det har ikke blitt tid rett og slett..
Så selv om jeg er litt rød i mopsen, så er det ikke for at jeg SKAMMER meg…for det gjør jeg ikke…

Men jeg er bittelitt stresset og sliten.. Og tenkte det var greit med en forklaring:

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves…Så snart kommer det noe til deg 😉

 

#premier #overraskelse 

7 kommentarer
    1. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves……………..hehehehehe
      Du har visst nok å styre med frodithen – og selve premien er jo det å være med på dine påfunn 😀
      Sender deg god varm klem <3 Hmmmmmmmm hvem var de gullungene da?? hehehe

    2. Åh, det har jeg da ikke tenkt på i det hele tatt. Superkoselig å få premie fra deg, men det må du ikke stresse med. Tenk på deg selv, og prøv å slappe av når det nå snart er helg.<3

    3. jeg var vel en av gullungane,men premie har jeg overhode ikke tenkt på )) bare tenk på deg selv ,så du får roet ned igjen,det er det viktigste tenker jeg

    4. Er sikkert bare koselig for vedkommende å ha noe å se frem til 🙂
      Må passe på å ta godt vare på deg selv innimellom alt vet du, Frodith <3
      Klemmer <3

    5. Den som venter på noe godt..venter jo ikke forgjeves..så det går nok bra for den heldige! Sånn er det noen ganger…og andre ting må gå først…:-) Så stress ned, og ta det med ro du..Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg