Tro det eller ei- Avsløringen…

I går la jeg ut en  ny liten historie i kategorien “Tro det eller ei”.  Det var opp til deg å gjette om det var JUG eller fulle fakta: Og jeg har hatt utrolige historier her før jeg, som både har vært gullende sant og rene skjære skrøner…. Hvis du har glemt historien fra i går…her er den: 

“Grunnen til at jeg ikke har fortalt om denne historien HER  før, er at jeg rett og slett har glemt det..Det er jo så himla lenge siden.
Men jeg var altså den første “Leverpostei-jenta”, noensinne.
Alle husker nok denne karen:

 

(bildet av Per Andreas Christensen er funnet på nett)

Og han fikk da mest oppmerksomhet også, i mange år…
For hvem husker vel denne jenta?? 

 

(bildet er et gammelt svarthvitt-foto som ble tatt hjemme etter jeg endelig var på boksen) 


Jeg kom helt i skyggen av han… Jenter var liksom ikke like mye verdt på den tida…

Og du lurer kanskje på hvordan jeg ble “Leverpostei-jente”??
Vel…det var pga noen OPPDAGET meg, spisende på en leverpostei-skive, og det på selveste 17. mai…

 

Jeg elsket Leverpostei!  En observant journalist i Moss Dagblad synes det var en god sak, og knipset et bilde av den noe alvorlige Frodithen.. rett etter Leverpostei-skiva var ferdig spist…. Det er derfor jeg ser litt molefonken ut…. Men en god historie i avisen ble det uansett.. Tenk å bli SÅ snurt for  at skiva var oppspist liksom…
Siden ble vi ringt opp av Stabburet, og spurt om jeg ville ble “Leverpostei-jenta”. 
Tro det eller ei!!”



Ja…slik gikk historien, og mange gjettet på at det var blank løgn…At jeg jugde så det rant av meg..
Men noen trodde også det var sant…

Og hva var det da??

Blank løgn i aller høyeste grad 😀 Jeg var superglad i leverpostei ja…men det var det ingen andre enn mamma som oppdaget. Og leverpostei-jente på boksen har jeg ALDRI vært…

Men kanskje jeg burde vurdere det NÅ?? 😀

#leverpostei #reklame #leverposteijente #jug #fakta #trodetellerei #avsløringen

7 kommentarer
    1. Ja nå kan du bli det..for det er bare å sende inn å få plast lokk i posten..med DITT bildet..hihihi..Jeg har av Zevs..som en venn ordnet for meg..jeg viste det ikke..og fikk plutselig i posten..trodde jo han var valgt ut til noe..hihihih.. ja da hadde jeg rett denne gang..hihihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg