Galleri Frodith er åpent- kom inn og se!!!

 

“Haaaaalllloooo!!! Ja…jeg er her inne som jeg pleier! Orker ikke stå der ute og fryse…Ikke akkurat sommertemperatur ennå…!! Bare kom inn… og still dere i nærheten av meg her…”

 


 

 “Sånn… her er jeg igjen… Og dere som kom inn sist  får bare finne dere en plass der det er ledig …. NÅ har jeg ventet veldig på dere altså!! Jeg har ryddet og ordnet LITT, men jeg har tatt meg den frihet og la noe av interiøret fra en tidligere vår- utstilling brukes igjen…  Men jeg har ordnet og vasket så klart… Jeg har hengt opp alle bildene…..Kjolen er også gjenbruk, men jeg vet dere elsker gjenbruk, så det gjorde jeg med god samvittighet…..Og du som har vært her før OG som kjenner galleri-direktøren litt vet at jeg IKKE går på høyhælte sko til vanlig…så dette er en spesiell anledning..

Nå er jeg veldig klar!!! Det er nemlig SÅ mange fine bilder som henger her inne..

Som du ser har jeg satt fram litt Champagne som jeg pleier. Og det er bare å ta med dere et glass, mens dere ser på bildene. Men forsiktig så dere ikke søler på bildene… de er dyrbare!! Det er alkoholfritt som vanlig, for det er det jeg lager i mitt lille champagne-destilleri...”

 

 

  “Sånn, da er vi framme ved døren til selve utstillingsrommet.  Her henger det mange flotte bilder. Det er mange flinke kunstnere, som ble med i Frodiths Foto-Challenge, i 8 dager  Og alle løste oppgavene med de ulike temaene, på hver sin måte. Jeg er superglad for at så mange ble med! Og jeg har lusket massivt, for å finne de fine bildene som henger her i dag! “

 

“Kunstnerene  er bak denne døren. Og jeg har plukket ut bilder jeg liker veldig godt selv. Jeg kunne plukket mange flere bilder, men da hadde det blitt verdens lengste blogg-innlegg noensinne. Så jeg har gjort et utvalg. Det er de som har vært med på stort sett alle dagene, og som JEG synes har funnet gode løsninger. Jeg har også plukket slik at det skulle bli mest mulig variert 🙂 Takk til dere alle!!”

“Versågod- nå kan alle stige inn i det aller helligste:  Ikke tenk på dette som et LAAAANGT innlegg…men som en TUR i “Galleri Frodith” : “

 

 

 

dedicat.blogg.no

 

etvennligpuff.blogg.no

 

toveshobbykrok.blogg.no

 

Edit i Lightroom CC 2015 og Photoshop CC 2015

rpandda.blogg.no

 

rriittaa.blogg.no

 

 

khjertaas.blogg.no

 

sirisyrom.blogg.no

 

 



Etdiktomdagen.blogg.no

 

wenchepia.blogg.no

 

 

 


elevele.blogg.no

margarites.blogg.no

 

evaswindow.blogg.no

 

frodith

 

 

Natheless.blogg.no

 

elevele.blogg.no

 


fotogurua85.blogg.no

dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

 


utifriluft.blogg.no

 

stavangerinmyheart.blogg.no

 

midtlivskrise.blogg.no


etvennligpuff.blogg.no

 


sirisyrom.blogg.no

 

matogkakeoppskrifter.blogg.no

fotogurua.blogg.no

 

Evaswindow.blogg.no

 

Natheless.blogg.no

 

 

 

khjertaas.blogg.no

 


annebe.blogg.no

etdiktomdagen.blogg.no


matogkakeoppskrifter.blogg.no

 

 

stavangerinmyheart.blogg.no

 

margarites.blogg.no

 

fruensvilje.blogg.no

 

rriittaa.blogg.no

 

 

07 lek

rpandda.blogg.no

 

dedicat.blogg.no

 

.

margarites.blogg.no


utifriluft.blogg.no

 

toveshobbykrok.blogg.no

Pittbulljedda.blogg.no

 

elevele.blogg.no

 


 


fruensvilje.blogg.no

Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

 

midtlivskrise.blogg.no

 

pittbulljedda.blogg.no

 

 

Da håper jeg du har hatt en hyggelig stund, med champagne og flotte fotoer 🙂

Tusen takk til alle kunstnerne! Og til deg som kom og så på!

Var det ikke mye fint her?
Vil du på besøk og se de andre kunstverkene deres, klikk på linkene, og finn resten av bildene 🙂 
Takk for nå <3

 

#gallerifrodith #kunstutstilling #fotoutstilling #fotochallenge #utfordring #vårchallenge

30 kommentarer
    1. Veldig fin vår-utstilling du har stelt i stand her, Frodith 🙂 Synes det er fint når du arrangerer og engasjerer bloggere på den måten. Jeg får bli med neste gang!
      Håper du har det fint om dagen <3

    2. Så fantastisk flotte bilder! Dedicat hadde to skikkelig gode bidrag. Men alle sammen, jeg både smilte, humret og gispet litt over de flotte bildene. Så gøye løsninger, og så utrolig mye fint. Det var en vår-utstilling verdig det, og det samme var gjenbrukskjolen din og den som alltid de sprudlende gode boblene fra ditt eget destilleri 🙂 Takk for meg! klemmer<3

    3. Fantatiske bilder her, like fine alle sammen. Du verden så mye jobb du gjør ut av dette. Men dette kan du fra før. Nå blir det litt kveldsmat her og litt TV før puta er her. Ha en fin kveld.

    4. Så koselig! Kjempeglad du lagde utstilling. Tusen takk for at jeg fikk være med på dette! Hurra for alle fine deltakere og nyt våren! 🙂 Vi må nok knipse videre alle sammen, for jeg skal vedde på at Frodith finner på noe igjen om en stund! 🙂

    5. Nå fikk jeg omsider tatt meg en tur på foto-utstilling, jeg og. Så flott at du har åpent 24-7, så kan B-menneskene også få det med seg 🙂 Flotte bilder! Gøy å se alle de ulike tolkningene! Du har gjort en kjempejobb med å samle de du liker best til en finfin utstilling! 🙂 Ønsker deg en god søndag videre!

    6. Så fint du har laget her 😀 Kjempe mage fine bilder og super flott utstilling 😀 Drog til og med kjensel på noen av mesterverkene der også 😛 Hehe…
      Kjempe kjekt å se alle de fine bidragene og tusen takk for at du drog igang både Challenge og en flott utstilling etterpå 😀
      Ønsker deg en flott søndag videre 🙂 <3

    7. Takk for titten, her var det mye vakkert. Jeg gikk sakte framom alle bildene mens jeg nippa til den gode sjampisen…..dette var en nytelse fra ende til annen. Takk for jeg fikk komme :).

    8. Så mange flotte kunstnere under samme “tak”! 😉
      Takk for at du stelte i stand dette nydelige Frodith. Herlig å være med på. Og så flott å få komme på utstilling hos deg i dag, i pysjamas! 😀
      <3 Gode klemmer

    9. Fantastisk samling med bilder du har her. Du kan dette med å ordne i stand og organisere galleriet ditt. Jeg fikk det litt travelt i morges for jeg lovet min mor å komme å hente henne for å bli med på en tur. Men så skrudde vi jo klokken i natt sånn at jeg fikk det litt travelt på morgenkvisten, men rakk henne i rett tid heldigvis.
      Dermed kom jeg innom her litt etter planen, men nå har jeg ruslet rundt her inne, litt frem og tilbake og kost meg nå med alle bildene. Flotte og forskjellige og helt supre tolkninger. Tusen takk Frodith for at du fikk så mange med på utfordringen, og for at du har tatt deg bryet med å samle mange av bildene her. Ønsker deg en fantastisk søndag. Klemmer <3

    10. Takk for at du ordner istand utstillinger vi kan gå på! Her var det masse flott å se, – jeg har vært innom et par stk. og sett tidligere også, men artig å se flere bidragsytere. <3

    11. Phuu..jeg forsov meg..men fikk da med meg denne flotte utstillingen! MASSE flotte bidrag! Så koselig å gå å se på alle de flotte bidragene! Takk for titten, og takk for at du lager i stand et flott galleri!! Ha en god ny dag! NÅ kan du også slappe av litt…klem

    12. Så fantastisk fotogalleri !!! ♥♥♥ En stor takk til deg frodith som gjør det moro her inne i bloggverden ♥♥ Mange takkeklemmer. 😀

    13. Stor applaus til gallerieier Frodith:))
      Litt av en jobb du har gjort med utstillingen. Takk for at jeg fikk komme,og så koselig å se bildet av min gode mamma:) og selvfølgelig alle de andre flotte bildene. Dette har vært gøy:)
      Takk for meg,nå skal jeg tusle meg hjemover;) ha en god dag videre:)

    14. Tusen takk for at du åpnet dørene denne første sommerdagen 🙂
      Et flott galleri du har, frodith 🙂 Du er så dyktig 🙂 Tusen takk for at jeg fikk komme inn og se.
      Og jeg ser at noe har jeg ikke fått med meg fra disse dagene.
      DEDICAT var jo topp oppe i treet der hehehehe måte le altså 🙂
      Herlige bilder og bidrag!!!!
      Ønsker deg en flott søndag <3
      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg