Bloggløse Oslopadda- Gjesteblogger

Jeg har invitert bloggløse bloggvenner før til å gjesteblogge litt hos meg..Inntil nå har ingen “bitt på kroken”…Eller tatt tilbudet… Alt etter hvordan du ser det ..he-he..
Men i dag har jeg vært på tur med Oslopadda, og hun har jo all verdens flotte bilder i arkivet sitt hjemme. Så nå får jeg endelig gleden av  vise de flotte bildene hennes. Jeg er LITT misunnelig må jeg si.

 

Så uten noen kommentarer ellers fra Oslopadda, viser jeg bare bildene hennes her:

 

Rådyr

 

Traner



Ørn

Bever


Elg

 



Elg

 

 


Elg

 


Falk



Frosk

 

 


Oter

Rev

Hvilket likte du best?
 

 

 

#foto #dyr #gjesteblogger #oslopadda 
 

18 kommentarer
    1. Så flotte dyrebilder! Jeg likte dem alle sammen, men rev, ørn og traner er kjempeflotte. Så gøy det må være å ha sett – og fotografert – alle disse flotte dyrene <3

    2. Så hyggelig med en gjesteblogger da.. begynner å bli “proft” det her..hehe.. Så flotte bilder likte alle jeg..men var noe med den beveren ute på vannet som hadde en ro over seg som jeg likte ekstra godt :)) Håper det er ganske greit hos deg om dagen … Klem <3

    3. herligheten så mange flotte bilder,dette var jo den reine dyrhagen )) jeg hvet hvor vanskelig det er å få bilde av ørn,så det må bli min favoritt,etterfulgt av traner og elg ) eksotisk )

    4. WOW! ja det var bilder det!! herlighet så mye fine! ja jeg likte jo best elgen jeg da.. ja begge bildene av elg..og der fikk jeg jo se at det KAN bli selv om elgen ikke kommer helt i fokus..for jeg hadde jo sjansen engang..men det var så mye busker imellom..og trær da..det hadde jeg jo ikke sett igjennom..hihi..men det viser at det går!! Du får hilse henne å si at alle bildene var rålekre!!!

    5. Oslopadde: Hvis det hadde vært mine egne bilder hadde jeg nok forstørret opp reven litt, men jeg ville ikke endre NOE når det var ditt 🙂

    6. Oslopadde: Jeg synes faktisk det aller fineste var frosken jeg, og reven… Og kanskje ene elgen 😀 He-he..det var vel nesten alle 😀 Pepper hilser tilbake 😀 klemmer paddeflat <3

    7. Jeg har tatt bildene selv. Er litt usikker på falken; om det var gubben eller jeg som tok akkurat DET bildet. Sitter nå og lurer på om det var gubben… Resten har jeg tatt selv. Selv liker jeg ørnebildet og rådyret best, det var de vanskeligste bildene å få. Moro å se dem på utstilling hos deg, da 🙂 Takk for lånet av galleriet! 🙂 Og takk for turen i dag 🙂 Hils Pepper.
      Oslopaddeklem

    8. JEg likte ørne bildet best.
      Jeg har sååå lyst å å tatt bilde av en ørn en da.. Eller hadde jeg fått bilde avnoen av de dyrene hun har fått bilder av så hadde jeg vært fornøyd. 😀

    9. Hanne Beate: Ja, hun har gjort det over lang tid, og samlet bilder. Sett litt her og der,Brukt kamera hvetfall, så er nok litt zoom ja 🙂 Men ganske vanlig kamera 🙂 Ja, dere har jo drevet litt med ballondansen og frogging da 😀 KLem <3

    10. Helge: Jo, hun har tatt dem selv, det skal jeg love deg 🙂 Flink skjønner du. Men over lang tid da 🙂 Det gjelder å ha kameraet klart hele tida 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    11. Så mange flotte bilder av dyr det er vanskelig å komme innpå. Jeg regner med at hun brukte zoom, men likevel imponerende. Det øverste av de tre elg-bildene likte jeg muligens best. Takk for tilbudet om å være gjesteblogger, men foreløpig vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive om, hehe. Vi bloggløse har jo såvidt vært innom med ballongbilder.

    12. Her var det mye fra dyreverden. Har Oslopadda tatt alle disse bidene selv? Neppe tror jeg, kanskje noen, resten er fra google. Mange fine dyr her. Elgen og rådyret likte jeg like godt. Sjelden jeg ser dyr i skogen men for noen uker siden så jeg 2 rådyr. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg