Gjesteblogging- Oslopaddas fantastiske fugler

Som du vet har jeg tilbudt mine bloggløse bloggvenner og kunne gjesteblogge litt innimellom. Det er ikke mange som har benyttet seg av det, men Oslopadda har nå kviknet litt til på det området.
Man trenger ikke skrive så mye, om man ikke vet hva man skal skrive. Har man lyst til å vise noen bilder,og vil at JEG skal skrive noen ord, så er det helt greit også.

Min litt beskjedne bloggløse bloggvenn og venn, Oslopadda,  er en kløpper på å ta bilder av dyr. Og i hagen sin er hun framme med kameraet så fort det lar seg gjøre. Hun har hatt all verdens fugler i hagen sin, men i vinter har det vært lite besøk.  Selv de fuglene som SKAL være i Norge var borte vekk…
Stor var gleden da mange av de dukket opp igjen likevel nå i vår.

Disse bildene er tatt på litt forskjellige tider årene gjennom.

bjørkefink

 



blåmeis

 



bokfink

 

 

hakkespett

 

 

hakkespett

 

 

kjøttmeis

 

 

rødstrupe

 

stillits

 

Hvis du har lyst å gjesteblogge hos meg, gi meg et pip på mailen: [email protected]
 

 

#gjesteblogging #bloggvenn #venn #fugler #foto #blogg #hagefugler

 

11 kommentarer
    1. Nydelige bilder av de kjære fuglene våre. Det er ikke alltid så lett å ta bilde av de, for de flakser avgårde så fort man viser seg. Takk for tilbudet om gjesteblogging, – akkurat nå har jeg det så travelt på jobben og må jobbe litt til uka også, men skal gi et pip om jeg kommer på noe etterhvert. :o)

    2. du så mange flotte fuglebilder,særlig det siste av stillits,den har jeg aldrig sett før,ikke ante jeg att en så vakker fugl var å finne i Norge heller )

    3. Hun må være en meget dyktig hobbyfotograf, fantastiske bilder. Det kreves godt fotoutstyr og en del tålmodighet når man skal fotografere fugler. Gjesteblogge? Tja, kanskje det. Skal tenke litt på det, har noe jeg skrev engang hjemme som kanskje kunne vært noe. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg