Den slasken…stjæler snop fra postkassen min!!

De som har kjent meg en stund her i blogg-blokka, vet at jeg har en SLYNGEL av en postmann gående her… Han dukker opp akkurat når han vil…og er ikke akkurat FLITTIG med å fylle opp postkassen min.. 
En sommer trodde jeg til og med han var kidnappet…SÅ sjelden kom han med post til meg… Men jeg regner med han bare lå hjemme og sløvet, slik sånne slyngler ofte gjør…

 

Nå har han vært ganske flink en stund, og jeg har fått både det ene og andre i posten jeg. Fine bilder, gaver, og kort. Og jeg har ikke hengt han ut her på bloggen på en stund..
MEN, i dag altså…
Joda, han har gjort jobben sin, for jeg fikk en herlig overraskelse fra Søtmonsen.  En premie jeg vant på en morsom rebus hun hadde.

Se bare under her:


Men se på den digre riften da…Og den VAR sånn da jeg åpnet kassa…



Da jeg åpnet litt mer, så jeg hele egget var delt, og innholdet lå og svømte nede i post-posen… Den slasken MÅ jo ha vært nedi der med pølseklypene sine, og fisket til seg noe snop av MITT egg!! Tror du ikke??


Sånn så det imidlertid ut når jeg fikk pakket det sammen, og med koselig kort fra SØtmonsen og alt <3 Tusen takk Søtmonsen, for at jeg vant det fine egget fullt av godsaker…
Jeg skal ta meg en alvorsprat med den slasken… 😉


Og som du ser er det en som står på hender i lykkerus her i dag…Hi-hi…

 

 

Har du påske-egg i år?
Har du en pålitelig postmann?

 

 

#post #postmann #søtmonsen #påske #påskeegg
 

 

22 kommentarer
    1. Søtmonsen ): Det gikk fint, og jeg TROR ikke han hadde tatt noe 😀 Men må jo lage litt moro ut av det 😀 he-he Veldig koselig å få egg altså 🙂 Det går nok fint i pose, skal jo ikke skje sånt. Har ikke opplevd før 🙂

    2. Laila MA: Ja, det med tomme postkasser hver dag, er liksom mer vanlig nå…Vi må jo få en slutt på det. Koselig med post. Ja, nå har jeg påskeegg også, hvis ikke jeg hadde vunnet hadde jeg ikke hatt.. Kos deg masse du også 🙂

    3. Så koselig med egg i posten, da 🙂 Spørs nok om ikke postmannen har forsynt seg litt her, ja 😉
      Er usikker på hvem som er postmann hos oss. Ikke har han med mye til oss lenger heller.
      Nytt påskeegg er kjøpt inn og fylt til randen (hadde glemt å ta med et tomt på hytta) Kos deg masse i påsken 🙂

    4. Ja han trengte nok litt sukker davettu..hihihi. Men det ser da ut som det blie litt til deg også..og Pepper…NÅ må han få litt godis da..Ha en god kveld! og nei..blir nok ikke noe påske egg på meg..men godterier skal jeg nok finne..:-)

    5. annebe: Ja, jeg synes han hadde herjet voldsomt med det 😛 Men det ser fint ut nå 🙂 eneste snopen i huset nå, og jeg har ikke tatt en bit 😀

    6. Gratulerer med herlig premie! Jeg har ordnet påskeegg til hele familien i år også, ungene blir visst aldri for gamle for sånt, skjønt de får dem ikke før påskeaften. Tenker Pepper ble glad når han så det store påskeegget, så gira som han var på å få et her om dagen.
      Postmannen her er grei (men jeg tror det er en dame), for i dag datt det ned en spennende konvolutt til en gullunge 🙂 Så i morgen skal jeg ta noen bilder tenkte jeg 🙂 Klemmer <3

    7. Tror jeg har den samme postmannen som deg, han kommer sjelden eller aldri med ting til meg. Kanskje han beholder alt selv? Syns ihvertfall det var dårlig av han å snike til seg fra egget ditt. Han kunne i det minste ha spurt først 😉 Haha Regner med at Pepper er lykkelig nå ja 😀 Regner nesten med at snuta har vært en tur i egget allerede?!

    8. Han bør være litt mer varsom når han leverer post syns jeg… Men koselig gave du fikk , jammen bra du får noe av andre også syns jeg..:)) Jeg har ikke sendt noe i posten på mange år jeg..da jeg ble syk slutta jeg til og med å sende julekort..og før sendte jeg “haugevis” :))
      Har ikke påskeegg, men mannen fikk en pose med godter på jobben før påske :)) Klem <3

    9. Uff og uff, men det var da fryktelig fristende det der!!!!!! Vi får vel unna han litt, når det likevel ble masse til deg. Nei, påskeegg får jeg ikke lenger. Tror det er femten år siden sist, og da hadde jeg ikke fått det siden jeg var liten. Men jeg har kjøpt godteri og skal kose meg på lørdag!!!! Klem til deg og husk at du må pusse tennene etterpå! 🙂

    10. tenker nok att det egget burde vært pakket i en eske ,men du fikk heldigvis godisen din,det var en fin gave )) nyt den i påsken.Påske egg har jeg ikke ,men vi har bde påskegodt og kake )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg