Tegneutfordringen- “Et reisemål du kunne tenkt deg å besøke”


 

Lørdag for en uke siden,  ba jeg om å få noen tegneutfordringer, gjerne med noen ordtak til, eller andre små oppgaver.. Og det fikk jeg. Jeg tegner ting jeg føler passer til, og legger til noen ord selv om jeg vil 🙂

Utfordringens siste  lille tegneoppdrag er levert av: Kristin.blogg.no

 

Reisemålet er Cinque Terre, Italia. 
Og jeg har allerede vært der…. For et år siden snart. 
Jeg vil veldig gjerne dit igjen, for disse sukkertøy-byene var bare SÅ fine og det var en deilig atmosfære der. Hvis du har lyst å se “ekte” bilder derfra, finner du mange på bloggen,  fra 14.-20 mai i fjor.

 

#reisemål #utfordring #tegneutfordring #tegning #cinqueterre #italia

23 kommentarer
    1. SV: en kollega av meg var der for noen år siden, og en venninne har vært der. Pluss har sett noen fantastiske reiseprogram om de fine småbyene. Også husker jeg jo 50-årsturen din. Spesielt et veldig fint bilde av deg i en trapp, faktisk, med fare for å høres helt crazy ut. Vi er på vei ut av landslaget i øyekatarr nå, så da går det bare oppover 🙂 God påske! 🙂

    2. Jeg skjønte med en gang jeg så tegningen hvor du ville dra…eller har vært. Du har fått frem det helt typiske med de fargerike husene i de bratte skåringene. Jeg har enda ikke vært her, men det står langt oppe på ønskelisten over reisemål. Jeg elsker Italia og disse fem byene har jeg hørt om i årevis. Klemmer <3

    3. Kristin: Å ja, kjente du til CInque Terre? Kanskje du har vært der? 🙂 Ja, det var en fantastisk opplevelse som jeg gjorde på bursdagen min i fjor, 50 års-turen 😀 Jeg vil gjerne dra igjen 🙂 Påskeuka har startet veldig fint 🙂 Håper din også? 🙂

    4. maiken: Det var 5 forskjellige byer, eller egentlig flere, for vi bodde i den 6. Og det var mange som liknet vi IKKE besøkte, for vi rakk ikke. Men det er 5 som er hovedbyene, på verdensarvlisten 🙂 Tusen takk 🙂 Det var koselig å tegne denne 🙂 Gode minner om farger, stemining og deilig temperatur 🙂

    5. Laila MA: Ja, dit burde du dra, det var virkelig en opplevelse som jeg gjerne vil gjøre igjen 🙂 Drømme område. 5 byer som ser sånn ut som ligger bare en times gå-avstand fra hverandre 🙂

    6. Jeg bare visste at det måtte bli det du tegnet. Jeg har enda navnet på byen i bakhodet et sted…:)
      Men det blir Rhodos som blir hovedreisemålet i år….
      Helt nydelig tegning.

    7. Fantastisk! Tenk at en kan se hvor det er uten å lese teksten!!! Da er du god i paint da vettu! 🙂 Et herlig feriemål, og en utrolig god løsning på oppgaven. Håper du har en bra start på påskeuka 🙂

    8. Se her ja..her er feriemålet ditt! Kjente det igjen ja..og flott tegning og alle oppdrag kjempe bra utført!! Suuupert!!! Du er en spesialist på disse flotte tegningen!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg