Litt småtteri om Frodithen..;-)

Hjemme alene er jeg….. nesten aldri…
Men de gangene jeg er det, er jeg som musene…Danser på bordet, i sofaen og koser meg ellers med sjokolade, hekling og dame-tv . Jeg er IKKE hus-redd, for jeg bor midt i byen, og det er det tryggeste som finnes, i min verden…

På flyplassen er jeg….. veldig stresset..
Jeg synes det er veldig stressende med sikkerhetskontrollen..Det er TUSEN ting å huske å ta ut av lommer, vesker, og andre steder…Og de skal i ørten forskjellige bokser, på NULL sekunder…For bak deg står hele verden og sukker, fordi man ikke er rask nok…

På byen er jeg….. aldri lenger…
Og er sikkert en skikkelig treiging i andres øyne 😀


 

Ved matbordet er jeg…..  ..sjelden….
Her foregår de fleste måltider i sofaen.. Når man ikke har barn, blir det veldig fort at både, frokost og middag skjer i sofaen… Med en morsom serie som krydder..

På restaurant er jeg….. for å kose meg.
Det blir som oftest asiatisk:  indisk eller vietnamesisk. Det er sjelden jeg er på restaurant, men når jeg er det så koser jeg meg veeeeldig.

På flyet er jeg…..  er jeg  veldig avslappet… Når jeg endelig har kommet meg gjennom sikkerhetskontrollen og er i flyet, så storkoser jeg meg. Elsker å fly!

Bak rattet er jeg….. ikke…Har ikke sertifikat..


 

I diskusjoner er jeg…..  veldig engasjert. Hvis det er et tema jeg er opptatt av er jeg fryktelig engasjert, og vet å argumentere overbevisende.

På badet er jeg….. som en vind…Hårvask og slikt blir som oftest på kvelden, for å få tid å tørke det..Jeg bruker lite tid på smøring, sminking, pussing og gnikking…Kun det mest nødvendige… 😉

 

Hvordan er DU i slike situasjoner?

 

 

 

(Jeg STJAL denne ideen hos Tone eller  Fruvinningland.blogg.no)

24 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, jeg har sett hos en ,og ikke ofte jeg tar sånne, men denne passet midt i blinken akkurat nå 🙂 Klem og god påske 🙂

    2. Dette var et morsomt innlegg! 😀 Har sett noen bloggere som lager slike om dagen, kanskje jeg får lov til å kopiere dette en dag? Det hadde vært gøy å svare på noen sånne i et innlegg 😀 Så da får du ikke svaret her 😀 hehe
      Håper du har en superfin påske! 😀 God klem

    3. Haha så artig dette var å lese 😀 Ja jeg pleide også (før jeg fikk barn) å spise alle måltidene i sofaen med selskap av tv :)) På flyplassen er jeg også skikkelig super -stresset! God påske <3

    4. Hjemme alene er jeg litt som deg. Koser meg med skriving, lesing , håndarbeid og Lillasjel. Jeg er jo alene hver dag når gubben er på jobb.
      Nå har jeg reist mye så jeg koser meg på flyplasser men er litt febrilsk passe på penger, pass og telefon. Men kan sitte i timesvis med iPaden min og så studerer jeg mennesker.
      Ved bordet spiser jeg god mat. Vi spiser også på stua. Er jeg alene, spiser jeg foran TV. Vi kastet ut kjøkkenmøblene for vi spiser ved spisebordet på stua.
      Jeg spiser lite ute men liker godt å gjøre det. Er altetende når det gjelder utemat, alt fra pølse med brød og burger til biff, italiensk, kinesisk, indisk, meksikansk.
      På badet er jeg 5 min i dusjen hver morgen, ellers bare når jeg må. Sminker meg svært sjelden.
      I bilen hører jeg radio. Jeg liker best og slappe av og være passasjer men er impulsiv og hvis nødvendig kan jeg kjøre milevis alene. Liker ikke å kjøre av og på ferger og slett ikke i store byer. Men liker å være på farten.
      I diskusjoner er jeg som deg og er så ivrig at jeg prater i munnen på folk.

    5. Kjente meg igjen i noe her ja..Kanskje ta denne jeg også..om jeg får tid..God påske kjære deg!! klem fra meg!

    6. Vi har mye til felles. :o) Min første flytur var som femåring og det har vært gøy siden, men jeg er håpløs på flyplasser og det er nok fordi jeg flyr så sjelden. Jeg trives godt alene hjemme, men bør nok ikke se på krimserier eller Åndenes Makt, hehe. Jeg er aldri ute på byen (ikke så mye i ungdommen heller) og spiser sjelden på restaurant. Jeg kjører bil, – og er ganske god til det, ihvertfall om jeg ikke roter meg inn i en storby. På badet går det kjapt til daglig, litt smøring men ingen sminke.

    7. Kjenner meg igjen i mye, men de fleste måltider blir nok fortært ved bordet, og førerkort har jeg også. Lar meg heller ikke stresse så mye av sikkerhetskontrollen, for jeg elsker å reise.

    8. Etdiktomdagen: Jeg er også ofte på kafe 🙂 Men ikke restaurant. Moro å skrive litt sånne greier innimellom, finner dem hos andre, og NOEN ganger synes jeg det er gøy å svare på dem 🙂

    9. annebe: Jeg hadde nok hatt førerkort om jeg hadde bodd mer landlig 🙂 Morsomt med litt bilder i forskjellige vinkler 🙂 Litt rar nedenifra og opp 😀

    10. karidansen: Husker henne, men husker ikke hvordan hun så ut 😀 Må sjekke etterpå. Moro å ta sånne bilder i forskjellige vinkler. Blir ganske rar nedenifra 😀 Moro at mange likner på flere av disse områdene 🙂 Vi er nok litt like 🙂

    11. Vi er ganske like på mye av dette 🙂
      Men jeg har sertifikat, er sjelden på restaurant men ofte på kafè 🙂 Sitter mye i godstolen og spiser middag, men frokost alltid ved bordet 😀
      jeg er mye hjemme alene og på byen er jeg nesten aldri 😀
      Morsomt å lese 😀

    12. Kjenner meg igjen i det ALLER meste her…… men jeg bor på landet og HAR sertifikat!! 😉 PÅ det nederste bildet ligner du litt på skuespilleren Monna Tandberg – husker du henne? (Hun er nok en ganske gammel dame nå – hvis hun lever! )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg