Rørete oppdrag… ;-)

Du husker kanskje at jeg har et RØR jeg er ganske opptatt av? Tar masse forskjellige bilder der nede, og sammenlikner… Det ligger utafor operaen.. Her er et av bildene jeg har tatt..

I februar ba jeg om masse oppdrag jeg kunne gjennomføre i og rundt røret der.. Men det har vært kaldt, en fyr “flyttet inn” der,og det ble plutselig ikke så tilgjengelig. I tillegg til at mange av oppdragene jeg fikk av leserne mine krevde at det var med en person TIL for å fotografere…
Så nå skal det snart gjennomføres…Jeg skal treffe en liten bukett bloggere til helga, og jeg har bedt om assistanse til å gjennomføre noen av oppdragene..Så NÅ er jeg snart i gang 🙂 


Her er de oppdragene jeg fikk inn og kun ET oppdrag er gjennomført..som du ser avhaket..

 

Hvis det skulle komme inn noen flere oppdrag fra deg eller noen andre, så ser du jeg har plass 😉

 

 

#fotooppdrag #røret #foto #bloggtreff #operaen

28 kommentarer

Siste innlegg