Hvis jeg var en film…

…så hadde jeg antagelig vært en rar, liten animasjonsfilm…

Jeg hadde nok vært en animasjonsfilm, med mye farger, rare løsninger og et snilt og vennlig plott.
Slik at publikum kunne dulte hverandre vennlig i siden og komme med et smil og noen ord, uten at det ødela hele forestillingen og opplevelsen for noen..

Jeg hadde nok vært en animasjonsfilm, med et forsiktig og annerledes lydbilde, som ikke tok pusten fra en, men som var ment mest for å underbygge historien man ellers opplevde..

Jeg hadde nok neppe vært en thriller, spennende men skummel…

Jeg hadde heller ikke vært et forførende sexy drama, hvor filmlerretet dampet av heftige kropper i hete omfavnelser..
Og helt sikker hadde jeg ikke vært en saklig og informativ dokumentar…

Nei, hvis jeg var en film…
…så hadde jeg garantert vært en lun, rar, liten animasjonsfilm..
Til glede for de fleste, om enn ikke så åpenbar forførende…

 

Hva slags film hadde DU vært?

 

#film #animasjon #tegninger 

31 kommentarer

Siste innlegg