Stjålne saker 3.. ;-)

På McDonalds er jeg aldri… Har kanskje vært der 10 ganger til sammen i mitt liv. Liker verken NOE av det de har på hamburgerne, eller særlig annet de selger der…

På stranden er jeg som et barn med ADHD… Ligger ikke rolig et sekund. Svetter, sukker, roterer, uti og bader, opp igjen og så begynner alt om igjen…

 

På snapchat er jeg ikke…Jeg er fryktelig gammeldags og kjedelig og har ikke begynt med “denslags ungdommelige greier”…ennå… Jeg liker å være litt sta og sær før jeg starter med sånt hvertfall… 

På Facebook er jeg heller ikke…Tenke det da!! Jeg må vel være nesten ENESTE menneske i verden nå, som ikke er på Facebook…Og hvertfall om man har en blogg man vil ha opp å gå på et litt høyere nivå…Vel..jeg trives tydeligvis på mitt nivå da…Men jeg vurderer Facebook-konto faktisk…etter å ha vært sær i 5 år på blogg, UTEN…

På gata er jeg en av mange…Og derfor kan jeg gå og titte usett på folk rundt meg… 😉

Om morgenen er jeg nesten som sola og fuglene. Stråler og kvitrer. Jeg våkner ofte før klokka, altså FØR kl 6, og er KLAR med en gang. Ble skikkelig A-menneske og morgenfugl etter å ha sluttet å røyke..


 

I matbutikken er jeg ofte…Det ligger en på hvert gatehjørne, jeg er uhyre dårlig på å planlegge og fyker fram og tilbake til butikken som en jo-jo, hele ettermiddagen…

Hos tannlegen er jeg svett, klam, tørr i munnen og har magen full av ekle grå sommerfugler… Tannlegen vet det og er veldig snill..

På treningsstudio er jeg ca en gang annenhvert år….Det minner meg på…jeg må bytte ut litt info i profilen min…

(Denne ideen med info-framgangsmåten, er altså også stjÆÆÆlt hos Tone. Og du er fri til å STJÆLE videre… 😉 )

 

#tegninger #informasjon #opplysninger #frodith 

 

33 kommentarer
    1. Lillian: Jeg ser jo du har blogg også, men får ikke til å legge igjen noen kommentarer der?? Det er ikke noe kommentarfelt der, eller er jeg blind? 😀 he-he

    2. EtVennligPuff: Her har det vært en grei dag, tross tannlegebesøk og andre skumle greier. Man kommer seg gjennom det meste, med et smil om munnen 🙂 Klemmer <3

    3. Hanne Beate: Liker du å gå til tannlegen?? Du har aldri hull da tenker jeg 🙂 Håper du har hatt en fin dag 🙂 Jeg har vært hos tannlegen :-//

    4. fruensvilje: Ja, vi er like på en del ting 🙂 Moro å se hvordan folk tenker på disse tingene 🙂 Det er flere og jeg skal gjøre flere av dem. Må stjæle litt mer 🙂 Hi-hi

    5. margarites: Hm…ikke bare meg altså 😀 Ja, jeg ligger stort sett ikke til mer enn kl 6 i helgene også jeg 🙂 Ha en fin kveld 🙂 Klemmer <3

    6. Ganske like vi ser det ut til, men noen helsestudiosliter har jeg aldri startet med, har FB, men mest for å holde kontakt med hundevenner over hele norden og litt til. Er så alt for få som har blogg som oppdateres jevnlig…

    7. Ja dette var gøy! 😉 Fin og enkel måte å bli litt bedre kjent med deg på! 😉
      Vet du om hun har laget det selv, eller hvor HUN har hentet det fra?
      <3 Nyt dagen. Klemmer

    8. Så gøy å få vite litt mer om deg. Jeg er også sjelden på McDonalds, men jeg liker maten der. På stranden liker jeg best å være ute i vannet, om det ikke er altfor kaldt. Jeg er på FB, men ikke på snapchat. Jeg våkner tidlig om morgenen, i motsetning til da jeg var tenåring. Er innom matbutikken 3-4 ganger i uka. Jeg liker å gå til tannlegen, og på treningsstudio er jeg aldri. Jeg liker best å være ute i naturen og gå/sykle.

    9. Morsomt 😀 Og jeg trur ikke jeg har fått med meg tidligere at du en gang i tiden har røykt- kjekt det kom noe positivt ut av det å slutte da 😉 he he…

    10. i dag høres vi like ut du og jeg ))
      jeg er heller ikke på mc donalds og jeg har kanskje bare vært der 2 ganger i mitt liv ) ikke har jeg facebook og ikke instagram eller andre remedier annet enn blogg )
      Jeg liker ikke å ligge i ro og sole meg ,og jeg er tidlig oppe selv om jeg kan ligge lenge hver dag om jeg vil )) men det vil jeg ikke hi hi

    11. Ha ha, jeg kjenner flere som ikke er på Facebook 🙂 Er gift med en og så har vi noen venner som ikke er der 🙂 På jobben er det flere, men de føler de mister litt informasjon som nå kommer opp på FB, så de vurderer…
      Jeg spretter også tidlig opp og er våken med det samme, men jeg kan sove lenge i helgene…helt til 08.00… Og det er jo to timer mer enn normalt…bare at jeg legger meg senere da også… Ha en strålende dag 🙂 Klemmer <3

    12. Vi er alle ulike, noen er på FB andre ikke. I butikken er jeg egentlig altfor ofte hvertfall matbutikker. Man bør klare og skifte vaner og det kan man spare mye på. Mine neste investeringer og i retnnig sko/klær. På stranda er det godt og ligge, kjenne varmen fra sola og ta en dukkert ved behov. Veit at det er flere enn meg som ser frem til sommern. Ha en fin dag.

    13. Hehe, jeg har allerede stjælt jeg vettu, og stjal jammen et av de fine bildene av deg og, med den blå lua som jeg brukte 🙂 Gøy å lese, sånn er jeg på stranda og, dvs, jeg har bare sluttet å gå der, aaaltfor kjedelig 🙂 klemmer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg