En utfordring! ;-)

Du fikk meg deg saken om BLONDINER her på bloggen  i går kanskje?? Om meg som blondine mener jeg?
Vel, det var et lite stunt iscenesatt av DENNE damen under her: Kjersti –Minmatgaleverden.no
Hun er jo en av de eldste bloggvennene mine og en kjempegod venn etterhvert <3

I går tok jeg fri fra jobb for å få en dag med henne når hun var i byen. Men Kjersti hadde “onde planer”, så etter en liten lunsj hos meg avslørte hun at hun hadde…: En utfordring!

-Hun hadde tatt med seg et par blonde parykker fra Bergen. Utfordringen gikk på at vi skulle gå inn på en kafè, som oss selv..Så skulle vi, en av gangen, gå inn på kafeens do å i føre oss parykker for å komme ut igjen HELT VANLIG som blondiner.. 
Jeg kjente jeg fikk kraftig med sommerfugler allerede hjemme hos meg, men jeg innså fort at jeg MÅTTE ta utfordringen. Nå var det min tur til å bli med på noen andres gale påfunn, uten å mukke egentlig…

Så vi fant kafeen, og prøvde å se litt vanlige ut i starten. Som om vi var helt normale liksom..

 

 

Men jeg var veldig spent, lo hysterisk..Og krevde å få gå først på do for å forandre personlighet, for å bli FERDIG MED DET!!

Kjersti øvde litt på duck-face, rett før jeg pilte avgårde mot do…

For vi lurte jo på om folk helst ville vært: 


 


Det ble en del herjing med den bittelille parykken for å få den til å sitte på…Det røde håret truet med å presse seg forbi…så det måtte jo stadig dyttes oppi, for det hele skulle jo se EKTE ut!! Ha-ha

Etter en del innestengte knis, og posering, var det Kjersti sin tur…
Og GUD hvor glad jeg var jeg hadde fått tigget til meg den korte mest “naturlige” parykken!!!

 

Hjertet dunket masse da jeg hørte døra på do slo igjen, nå skulle vi plutselig bli TO raringer som satt der!!
Jeg HYLTE av latter da Kjersti kom gående gjennom lokalet. Jeg lo så kraftig faktisk at jeg var usikker på om bildene ble noe av….

 

Så…etter Dolly Parton hadde fått posert litt, og vist hele lokalet hvor vakker hun var…



Så var det klart for dobbel-posering så klart… 



Innimellom fikk jeg veldig vanskelig for å holde meg i “rollen” og brøt ut i skrik-latter…


 Vi hadde ifølge Kjersti ikke LOV å bli oss selv igjen før vi var ute på gaten…Så vi måtte jo ta noen bilder der også…

En herlig utfordring- jeg besto prøven tror jeg. Litt galskap må til!

Sånne dager, sånne venner , er gull verdt. Det gir energi og fantastiske minner <3

 

 

 

#utfordring #galskap #foto #blondiner #rødhåringer #bloggvenner #bloggbabes
 

34 kommentarer

Siste innlegg