Rørete venner eller en venn i røret…


Når ting blir litt rørete for en… er det godt å ha gode venner…
Eller når man har gode venner er det jammen godt å ha et RØR også…He-he..

Og rør det har jeg…

Dagens oppdrag: “Frodithen + en venn i røret” er gitt av Tone V eller Fruvinningland som hun nå heter.

Jeg fikk ikke bare med meg EN venn i røret, men TO. Og begge bloggvenner: Puffen (Etvennligpuff.blogg.no) og Afebruarygirl.blogg.no

En herlig gjeng, som jeg fikk tilbringe mange timer med på lørdagen. Fotografen er supre Kristin, som også har laget den fine headern min,
Og hun er på bildet som ble tatt RETT UTENFOR røret…

 

Så….Oppdrag gjennomført vil jeg si…Eller hva? 😉

 

Hvis du ikke har fått med deg de andre RØR-oppdragene, så finner du de her: 
Såpebobler i røret

En rørete dag med nydelige folk
Noen ganger må man lure folk litt

 


#utfordring #oppdrag #venner #rør #operaen #

9 kommentarer

Siste innlegg