And she was Movingon… and on <3

“I dag er det hennes dag…. Hestehovens dag…. Født på våren som hun er… En lys, blid topp, øverst der på toppen av stilken… Hun får andre til å smile. Vi gleder oss over muntre tilrop fra henne der hun står. Man blir veldig glad når man ser henne.

“Hun står plantet i jorda, noen ganger på litt vanskelig underlag.. litt steinete og ikke alltid like solfylt. Andre ganger står hun plantet på store grønne enger, sammen med mange andre, og lyser om kapp med dem, mens sola treffer akkurat der den skal på hennes gule hode. Da har hun det så flott.

Hestehoven her er Movingon.blogg.no. . Hun er ei strålende blid og livlig jente, som sprer om seg med fine kommentarer og blide, artige innspill. Hun går på med friskt mot, bretter opp ermene, som en hestehov ofte gjør, og går løs på oppgavene, når hverdagen ikke er så lett. Her er ei jente med jernvilje, med ønske om å komme seg videre, klatre OPP, få det bra.”….

 

 

Dette var starten på bursdagsinnlegget mitt til Movingon i 2015. Og det passer like bra i år, så her blir det gjenbruk 😉

Jeg kjenner etterhvert Movingon ganske godt her inne, selv om hun ikke har vært på blogg på en stund..Jeg  har sett hva hun strir med, og hvilken stålvilje, kampvilje og ukuelig optimisme hun likevel har.  

Movingon har vært og er et bekjentskap jeg aldri ville vært foruten her inne. Hun er spesiell og fin på alle måter. Noe av det ærligste jeg kjenner til her inne på blogg kanskje. Så ta deg en tur inn til henne etterpå, og legg igjen en liten hilsen, for tøffere OG mykere jente skal du lete lenge etter <3

 

Og i dag har hun bursdag igjen!! Fineste Hestehoven, fineste Movingon!!

Kjære Movingon:

I dag har du bursdag igjen, og jeg tok fram NOE av innlegget fra tidligere  🙂 Du er ei flott jente, og jeg håper du har det bra om dagen.
Du er ærlig, åpen og sårbar samtidig med en herlig humor og mange rare historier. Dette gjør at du smelter hjerter rundt omkring her skal jeg love deg 🙂

Ha en fantastisk dag med dem du vil, og jeg håper du er tilbake igjen på blogg snart <3
 

 

 

Gratulerer med dagen da Movingon <3 Litt gjenbruks-kake også…. 

Bursdagsklemmer fra meg <3<3

 

 

Kjenner du Movingon? 

 

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #gratulasjoner #Movingon #bloggvenn

15 kommentarer

Siste innlegg