Jeg – en LURENDREIER?!

Ja…man kan vel av og til si jeg er det?? Jeg innrømmer det glatt…
For når ting blir NESTEN umulig å gjennomføre, så jukser jeg og driver med fantestreker…
Og det måtte til på det neste oppdraget i RØRET også..


Opp-ned- bilde i røret-  (oppdraget gitt av Fruensvilje.blogg.no)
Hvordan tolker man egentlig det?
Skal jeg stå opp-ned og ta bilder..På hodet? På hendene?
Det skal sies at oppdragene jeg fikk i denne “rør-utfordringen” byr på litt av hvert av problemer…

MEN…nå er det jo også sånn at det er JEG som tolker oppdragene/utfordringene..
Og hvem sier at det er JEG som skal være opp-ned?
Kan ikke BILDET være opp ned?

Det hadde kanskje vært LIT letter å lure noen til å tro at det var JEG som var opp ned…om ikke man så barna bak meg der, som liksom sitter fast oppi rør-taket der… 😉 Eller man så båten som hadde utfart retning Danmark, på himmel-havet…

Så selv om denne er litt juksete…så håper jeg jammen jeg får godkjent av Fruensvilje… 😉

Hvis du vil se flere tolkninger av oppdrag i røret, kan du prøve under her:

Såpebobler i røret
En rørete dag med nydelige folk
Noen ganger må man lure folk litt
Ballonger i røret

 

#utfordring #challenge #foto #operaen #røret #oppned 
 

27 kommentarer

Siste innlegg