Solviwar og jeg hyller sommeren!!

Solviwar feiet plutselig snøen vekk med et trylleslag her i går!! Hun oppfordret og oppmuntret nemlig til sommer-konkurranse…Eller en foto-konurranse da, hvor temaet er SOMMER. 
Og når folk lager hyllest til sommeren, og ber meg gjøre det samme…vel… da er jeg ikke sen å be må jeg innrømme. For nå er jeg lei snøfiller, “narre-hestehov” og trassige varmegrader..

Så da er jeg enig med Solviwar, vil lager sommer inne på BLOGG her. 
Bildene som blir vurdert av henne i konkurransen, er disse jeg legger ut her nå.

For meg er det vel lite som er så sommer som lek med skygger. Altså solas lekekamerat…og MIN..

Etter å ha brukt mye tid på å prøve å fotografere insekter, fikk jeg til slutt i fjor sommer til et lite bilde av en fluffy humlefar…

 

 

Og til sist- en godt tildekket japansk dame, som priser sommeren med flagrende gevanter på Operataket

 

Får du lyst å delta i denne fine fotokonkurransen, ta deg en tur inn til Solviwar og se hva som skjer. Trykke på linken så kommer du rett til konkurransen.

 

Er du med på denne fotokonkurransen? 

 

 

#fotokonkurranse #foto #sommer 

24 kommentarer

Siste innlegg