Selvtillit og lykke :-)

I fjor var jeg med i en lykke-challenge, som Seljordslisa.blogg.no satte i gang.
Vi fikk oppdrag over en ukes tid, som vi skulle beskrive og eventuelt illustrere. 
Og en av oppgavene gikk på selvtillit og lykke, og det finner du under her. Grunnen til at den kommer i dag, er at det er NØYAKTIG et år siden jeg laget innlegget. Selvtilliten er fremdeles god, og jeg gleder meg fremdeles over å være den jeg er, være meg, og være stolt av det hele 🙂

Er du fornøyd med deg selv?

Her er det lov å si JA, høyt og rungende om man er det 🙂

 

#lykke # selvtillit #tilbakeblikk 

26 kommentarer
    1. Et rungende JA fra meg. Hvorfor ikke? Livet hadde vært kjedelig hvis ikke, og vi bestemmer jo selv over vårt eget liv. “Kom det eplekjekt fra Bergen” Men altså, det er fredag og solen skinner. (Selv om jeg har jobbehelg :))

    2. annebe: Ja, men sånne småting bør ikke få for mye oppmerksomhet 🙂 Idag har jeg laget avsløringsinnlegg 🙂 Jeg tror kanskje du vil være med på det jeg setter i gang 😀 klemmer <3

    3. ladyaugust: Og du har fortjent masse vafler, for du er beste Ladyen, og snill og morsom og alt. Og jeg er glad for at du vet det, for man må være glad i seg selv 🙂 viktige saker ja 🙂 Kjempekoselig med omtalen ja. Det satte piff på dagen 🙂 Klemmersøsklemmen <3

    4. Ganske fornøyd med meg selv ja :)) Det er alltids noen småting…men det vet man jo det er for alle..og man skal jo ikke være helt perfekt… eller hva er det å være perfekt..hm ! Fint innlegg det her..og fint du er glad i deg selv også :)) Klem <3

    5. Selvtillit er viktige saker såklart og man må være venner med seg selv for å være fornøyd og det tror jeg de fleste kan bli om de ikke har så knivskarpt blikk på seg selv om hva de burde prestere. Så deg omtalt på hobbygruppa, herlig 😀 Det fortjener du <3 Ha en nydelig dag, klæm fra hun med magen full av vafler <3 og goood hælg <3

    6. Mona: Å jaaa, det vil jeg også. Men det mener jeg ikke er noen motsetning. Jeg er fornøyd med meg selv, men lærer gjerne nye ting. Bare jeg får litt tid på meg..For DER har jeg litt å jobbe med, lider av for mye flink-pike-syndrom…Må være VELDIG bra på jobb-relaterte ting før jeg kaster meg utpå…Og noen ganger får man ikke det.. Ha en super helt og takk for rosende ord <3 klemmer <3

    7. Tone V. Vinningland: Jeg har ikke noe ønske om å være bedre jeg 😀 Snill, grei, passe morsom, kreativ, ærlig, til å stole på. Ja, det får være bra nok 🙂

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Uffda, du som har masse ting du er flink til 🙂 Fokuser på dem, og ikke det du ikke er fornøyd med. Så ordner det seg selv etterhvert 🙂 Det tror JEG <3 God klem på endag med snø .. <3

    9. Kristin: Jeg har litt for mye flink -pike-syndrom innimellom, skal være så veldig flink før jeg viser det fram…Dette gjelder jobben.. Så det kan jeg også jobbe med, gi litt mer F…innimellom.. Men ellers er jeg fornøyd 😀

    10. Etdiktomdagen: Jeg har noen jobbområder hvor jeg har litt høye ambisjoner om å gjøre det veldig BRA før jeg er fornøyd…Og det kan jo ta litt tid..Men jeg er aldri i tvil om at jeg kan bli bra til det. Men stresser litt før jeg er der, og DET kan jeg nok jobbe litt med… Ikke bli så stresset..Men ellers er jeg fornøyd med meg selv, og det er godt 🙂 God klem tilbake <3

    11. Eva: Ja, og jeg synes vi burde vært fornøyd med oss selv for det meste jeg 🙂 Om det ikke er alvorlige ting som PLAGER, men om det er noe man ikke er fornøyd med som er direkte alvorlig så kan vi jo gjøre noe med det. Men ellers kan vi være bli og fornøyd 🙂 og glad i oss selv <3 Klemmer <3

    12. Så fantastisk innlegg Frodith! Du er herlig fra innerst til ytterst <3
      Etter uendelig mange år med famling, så kan jeg også si (og mene det) at jeg er ganske så fornøyd med den jeg er både inni og utvendig 🙂 Men samtidig vil jeg jo hele tiden utvikle og lære meg masse mer, både om meg selv og andre <3
      Ha en superfin fredag 🙂

    13. Ja det er bra! og jeg må faktisk si jeg ikke er så fornøyd med meg selv om dagen..Mye vondter, lagt på meg, og klarer ikke helt å se lyst på livet..da daler selvtilitten også…men jeg vet at ting går opp å ned..så klamrer meg fast, og venter på veien opp igjen.. Men ja..det ER lykke og være fornøyd med seg selv og livet!! ha en god dag!

    14. Åh, den challengen husker jeg. Den var helt fantastisk – så mye bra bidrag! Og morsom å skrive, minnes jeg. Jeg er nok litt begge deler, situasjonsbetinget selvtillit – jeg har ekstrem selvtillit på mye, litt mindre på noe og er vel ikke kjempestolt av selvtilliten min igjen på andre ting. Kunne nok helt klart vært tøffere og justert til en bedre versjon på mye, men har lært meg å kjenne og godta meg selv sånn som jeg er 😉

    15. Det er nok veldig mye jeg ikke hadde fått utrettet om jeg ikke var fornøyd med meg selv. Jeg hadde f.eks. ikke vært her da 😉 For om jeg ikke hadde vært fornøyd med meg selv, så hadde jeg ikke hatt mott til å tro at jeg er noe 🙂
      Og jeg er meg selv, på godt og vondt. Og synes at jeg har klart meg veldig fint så langt i livet 😀
      Kjempefint innlegg, og veldig viktig. Viktig å få tenke gjennom, og få lov til å “feire” at man kan være fornøyd med seg selv 😀 <3
      Klemmer <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg