Pink ladies ;-)

Jepp, det har vært en del av oss i dag. 
Vi har kommet til dag 5 i klesutfordringen min, og der står rosa på planen. 
Nå er det litt rosa snute her hos meg i dag også, etter mye sol og lite solfaktor…Men mest av alt er jeg rosa i klærne. 
Her er en liten smakebit,


og resten finner du HER

Du finner også en del om Klesutfordringen min. om du klikker på denne linken.
 


Ellers finner du de andre sine bidrag om du går inn på linkene under her og leter litt. og DE er bare skjønne <3

Annebe.blogg.no

Etdiktomdagen.blogg.no

Fruensvilje.blogg.no

Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

Minmatgaleverden.no

Utifriluft.blogg.no

Margarites.blogg.no

khjertaas.blogg.no

zoeticworld.blogg.no

stavangerinmyheart.blogg.no

fruvinningland.blogg.no

spisogspar.blogg.no

www.sognafaret.no

wenchepia.blogg.no

Bare meld deg på 🙂 Veldig moro skal jeg love deg 🙂 Siden vi andre har bare EN dag igjen, må du f eks ta ALT på en dag, Da kan du fremdeles være med å gå på Catwalken i Galleri Frodith til uka..
Men gi meg en beskjed om du er med, så kommer jeg og titter.

Og helt til sist: De ekte Pink Ladies 😉
 

Bilderesultat for grease pink ladies
(Bilde er lånt fra pinterest.com)

#utfordring #challenge #klær #farger #lek #outfit #catwalk 

17 kommentarer

Siste innlegg