Frodiths lille catwalk/klesutfordring- Dag 6 – Oransje

Enhver modell med respekt for seg selv bør ha noen bilder med et surt oppsyn i mappen sin… Er man EKTE modell bør man av og til se både blek, syk, sur og SULTEN ut…
Så jeg har gjort mitt beste på utfordringens siste foto-shoot for å se ut som en ekte modell… ;-)Og fargen er altså:

Oransje eller Orange (om man er internasjonal modell ;-))

 

 

 

Helt til det var klart for litt trutmunn…

 

Og så var det ikke lett å holde seg lenger… 😉

Tusen takk til alle som har vært med!!! Dere er toppers<3
JEG har kost meg masse, og det virker det som du har gjort også. 

PS. Det blir FLERE Catwalker nede i “Galleri Frodith” når jeg får vasket og ordnet der nede.Så om du hører noen som tasser og styrer på inne hos DEG, så er det bare jeg som er og “stjæææler” bilder!!
Jeg er litt opptatt i helgen, så det blir nok i neste uke en gang. Du FÅR invitasjon med tidspunkt så klart!!

 

Ha en fin dag, jeg er på vei på landet på overnatting.

 

#utfordring #catwalk #klær #klesutfordring #oransje #challenge  #lek #kreativitet #modell

34 kommentarer

Siste innlegg