Rumpevrikk, trutemunn, og heftig farge..

Ja, er tenker jeg du ble fristet…og det var jammen meningen også.
For i dag har det vært siste dag på de små private “catwalkene” rundt omkring i bloggblokka. Noen har lekt seg som de pleier å gjøre, og noen har pushet seg over komfortsonen til de grader. Og det har vært veldig morsomt både å traske på catwalken selv, og på å se alle de andre. 
Ekstra gøy er det jo å høre om andre som aldri hadde trodd de skulle “tørre”, men som gjorde det likevel og som har KOST seg. Da blir jeg glad da!!


Hvis du går inn på DENNE linken, finner du mitt bidrag for dagen Oransje


Ellers finner du de andre sine bidrag om du går inn på linkene under her og leter litt 🙂

Annebe.blogg.no

Etdiktomdagen.blogg.no

Fruensvilje.blogg.no

Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

Minmatgaleverden.no

Utifriluft.blogg.no

Margarites.blogg.no

khjertaas.blogg.no

zoeticworld.blogg.no

stavangerinmyheart.blogg.no

fruvinningland.blogg.no

spisogspar.blogg.no

www.sognafaret.no

wenchepia.blogg.no

Den STORE Catwalken i Galleri Frodith kommer til uka, jeg sender ut invitasjoner-

 

Ha en fin kveld, jeg er på landet hos mamsen i det gule huset 🙂

 

#catwalk #utfordring #klær #outfit #modeller #lek #fantasi 

20 kommentarer

Siste innlegg