Mamsen <3

Mamsen

Glimt i øyne 
selv på dager hvor solen ikke står opp

Smil
Som kruser i munnviken 
Lik en bølge på vei mot land

En liten dame
Myke hender, varmt hjerte og klokt hode
 

En stor personlighet <3
 

___________________________________________________________________

Jeg har vært på landet i det gule huset, og sovet over hos mamma
Og det har vært veldig koselig.  
Vi har spilt Othello, spist vafler, strikket og hatt noen gode samtaler. 
Ingenting er som gode samtaler, med kloke hoder <3

I morgen er det jobb igjen, blir gøy det også. Skal på årets største tegnspråktreff, skolemessig. 
Gleder meg !

Jeg jobber med Galleri Frodith, men det blir nok litt utover i uka.

Ha en fin ettermiddag <3

 

#samtaler #hverdag #livet
 

14 kommentarer
    1. fjellgeitbundingen: Jeg hadde så vondt i hodet i går, og i dag også. Men catwalken går sin gang 🙂 Koselig du kom innom, ha en fin uke du også <3

    2. Hei Frodith, da har jeg kost meg med flotte bilder av kjente og ukjente på catwalken. Fine farger. Flott samling. Et øyeblikk var jeg tilbake på skolen. Artig hvordan flere folk satt sammen på en måte blir kunst og noe unikt. Som en skoleklasse..Fargene gjør det spennende, og folk har vært kreativ og du har satt alt så fint sammen og skrevet så bra. Kjempe koselig. Håper du får en fortsatt fin søndag og ha ei god uke.

    3. Så koselig! både for mor og deg! Ta vare på hverandre…det er herlig…:-) Ha en god ny uke!

    4. For noen nydelige ord du skriver om mammaen din! Mødre er det beste i verden! Supert at dere har det så fint sammen. Ønsker deg en god kveld og en fin arbeidsdag i morgen. Klem <3

    5. Det hørtes veldig koselig ut <3 Fin tegning av mamsen også , og så flott dikt om / til henne 🙂 Kos deg på jobb imorgen og på tegnspråktreff 😀 Ha en fin kveld <3

    6. Fint innlegg. Gleder meg til å se Galleriet. Syns det har vært så mange flotte og spennende innlegg, så har så lyst å se mer. Gleder meg veldig til neste challenge, og om jeg har mulighet vil jeg gjerne slenge meg på den. Ha en fin ettermiddag/ kveld du også 🙂

    7. kjekt å få gode stunder ilag med sin mamma ) kjekt også att du trives sånn i jobben din,så har vi andre noe å se frem til en gang i løpet av uken eller helgen )

    8. Så koselig <3 Og så gøy med tegnspråktreff 😀 Og gleder meg som alltid til galleriet ditt- jeg har vært inne hos de fleste og tittet allerede, men alltid kjekt å se flere i galleriet 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg