På Catwalken i “Galleri Frodith”- Verdensberømte modeller – Dag 5

“Hei der!!! Halllooo!! Alle dere rosa jeg kan høre på utsida der, bare kom inn!! …. Ja…i dag er det Rosa som teller… Og det skjønte dere jo… Glad til og med publikum begynner å ta hintene liksom…  Og dere så vel hvor fint jeg hadde pyntet på utsida også??  

Nå nærmer det seg jo slutten av all denne traskingen på catwalken..Kun rosa og orange igjen… Så derfor litt ekstra pynting… Ja….KOM INN DA!!! Og lukk igjen døra!! Fremdeles ingen sommer her inne!!”

 

“Jeg vet det har vært litt sparsomt med servering de siste dagene. Bortsett fra Zoeticworld, som har stilt opp med litt bananer og annet snacks… Men champagnen var det tomt for på 1. dagen, og kaken var det noen som glupsket i seg på dag 2… Og siden har vi gått her på luft og kaldt vann….

Nå er det vel noen som mener at modeller får nøye seg med akkurat det: luft og kaldt vann…Men vi er en annen type modeller, og trenger litt energi.. Og dessuten trenger publikum litt “snavvel”, mens de nyter synet av de flotte modellene, så i dag har jeg med meg “sukkerspinn”!!  Sukker -kick som får modellene til å gå veldig fort, til å komme seg inn i klærne de skal likevel og som er perfekt til dere i salen for å holde dere våkne”

“Så her kommer jeg nedover catwalken!! Gjør dere klare til å ta i mot!! Jeg deler ut litt til venstre her….*klæsj-slafs* , *dele-dele*
Og litt til høyre her!! *Klæsj-snafs* *dele-dele* 
Hipp-hipp-hurra, snart 17. mai til og med!! 

Og ta vel i mot dagens modeller: Pink Ladies!!!” Til tonene av Grease-sangen: “Summer Nights”, som vi alle håper på snart ankommer:

 

 

“Ta vel i mot: 

Herlige, fantastiske, sprudlende:  Etdiktomdagen.blogg.no.

 

Kreative, koselige , morsomme : zoeticworld.blogg.no

 

Vakre, milde, behagelige: annebe.blogg.no 

 

 

Tøffe, sterke, vakre: spisogspar.blogg.no.

 

Søte, lille, tullete tulle: utifriluft.blogg.no 


Skjønne, sporty, snille : Stavangerinmyheart.blogg.no

 

 

Søte, flinke, engasjerte : khjertaas.blogg.no.

 

 

Muntre, snille, koselige: margarites.blogg.no.

 


Modige, engasjerte, søte: Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

 

 


Herlige, kreative, engasjerte: wenchepia.blogg.no.


 

 Morsomme, snille, magiske: Minmatgaleverden.no

 

 

Snille, sterke, generøse : fruensvilje.blogg.no

 


Morsomme, søte, magiske: Etvennligpuff.blogg.no

 

 

Søte, snille, fine : fruvinningland.blogg.no

 

“Og helt til slutt: frodithen selv…..som med rop og vræl ønsker deg velkommen tilbake i morgen, til SISTE dag på catwalken!! På 17. mai , i Galleri Frodith !!!”

Ha en strålende dag!!”

 

 

#catwalk #modeller #galleri #klær #outfit #rosa #pinkladies #moteshow #moro #lek

17 kommentarer
    1. Fine bilder av alle og koselig med tekst til. Jeg skal kikke innom hos noen jeg ikke “kjenner”…
      Takk for sukkerspinn forresten, men du har ikke en pose chips….:)

    2. Fine rosa modeller..og publikum også gitt :)) Så fristende og lekkert ut med sukkerspinn… men ser finere ut en det smaker syns jeg … elsker tegningene dine :)) Klem <3

    3. Så mange flotte rosa modeller! ja det er så fint når man får alle servert sammen! Tusen takk for at du tar deg tid til dette Frodith! Ha en riktig god ny dag!

    4. Oooh..sukkerspinn..nom-nom-nom :))) …åh ja..det var modellene jeg skulle holde fokus på, hehe 😉 Et vakkert knippe, som vanlig <3 Takk for titten..er så full av bållukt, at nå skal jeg snike meg ut herifra igjen (oooh..mere sukkerspinn 🙂 😉

    5. Ååooweeeee her trives jeg og vil ikke dra igjen! Bare rosa på rosa,sukk så fint det er;))) åsså råååsa sukkerspinn,smattsmatt:)) bra energi før trening,skal dit straks jeg så tenker jeg beholder dagens antrekk på 😀 ha en flott 16.mai;) her har vi et streif av sommer dagen før dagen,spent om d holder seg:)))

    6. Hei og god morgen !!!!
      Hehehehehe tusen takk for denne sukkerspinnen 🙂 Nå er jeg full av klisj og søterier 🙂
      hehehe
      Så mye flotte rosa-faktorer 🙂 Jeg likte veldig hatten til annebe 😀
      Det er så herlig å komme innom her!!!!! Alle disse flotte bloggerne som byr på seg selv fordi du er så flink å ta initiativet – røske i oss og engasjere oss 😀 Kjempeherlig og morsomt 🙂
      Jeg er full av sukkerspinn og av glede innimeg av alle innslagene 🙂
      Ønsker deg og alle andre en super 16. mai!!!

    7. Så mange fine plagg i rosa! Jeg har litt i rosa jeg også, bl.a. et par sokker jeg fikk av deg. <3 Sukkerspinnet smakte godt, - og passet fint til en rosa dag i galleriet. :o) Ønsker deg en fin tirsdag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg