17. mai på catwalken i “Galleri Frodith”- Verdensberømte modeller – Dag 6

“Ja…nå kan du greia…ikke sant? Kom inn! Sitt ned!! Jage paparazzier…spise sukkerspinn…kake… drikke champagne…Sånt som alle kjendiser gjør…Ja, det er bare å gjøre det samme i dag!!  For nå går vi i gang med siste catwalken her inne i blogg-blokka, for denne gangen.
Mine verdensberømte modeller har så klart vært oppe halve natten…øvet og gått…travet og sultet seg… For å være klare til den siste catwalken, som går på SELVESTE 17. mai”


 


” Ja…og siden det er 17. mai, så kommer jeg jo her med flagg og greier. *Tripp-trapp* *klikk- klakk* *flagre-flagre*
Et flagg til deg (*deler ut*) ….og et til deg…..(*deler ut mer*)

Og når alle modellene kommer gående etterpå, vil jeg at alle skal flagge med hvert sitt flagg og rope 2 HURRA!! Er det greit?? Et hurra for modellene og et hurra for 17. mai så klart!!”

 

“Jeg har jo så klart bakt mer kake, så det er bare å ta en 17. mai-kake-bit mens dere nyter showet. Modellene skal spise mengder med kake og andre greier senere i dag…så det er ikke noe synd på dem…De skal bare GÅ FERDIG først…vil ikke ha noe kake-søl på Catwalken min”

 

“Men da er det klart!!! Er DU klar???”

“Nå kommer nemlig siste dag med de verdensberømte modellene mine, på en skikkelig fest-dag. Tusen takk til alle som ble med, både på egne små scener hjemme først, og siden her i “Galleri Frodith” OG tusen takk til alle som har heiet oss fram og ropt hurra!! Det er moro når folk blir engasjerte!” 


“Og modellene kommer rett etter denne lille videoen i foajeen. Jeg viser dere på skjermen i foajeen “Mitt lille land”- på tegnspråk, fordi jeg synes den er alt 17. mai handler om på et vis, og har blitt en tradisjon her for meg”

“Da er det klart for modellene, rop høyt hurra og vift med flaggene deres, for her kommer de med fargen ORANSJE: 

 Etdiktomdagen.blogg.no.

 

zoeticworld.blogg.no

 

 

spisogspar.blogg.no.

 

margarites.blogg.no.

 

 

wenchepia.blogg.no.

 

 

Stavangerinmyheart.blogg.no

 

 

fruensvilje.blogg.no

 

 

khjertaas.blogg.no.

 

 


Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

 

 


annebe.blogg.no 

 

 


utifriluft.blogg.no 

 

 


 

Etvennligpuff.blogg.no

 

 

fruvinningland.blogg.no

 

 

“Og til sist, jeg, Frodithen selv..som bare vil ønske dere: 

Ha en fantastisk 17. mai, og kos dere <3″

 

 

#gallerifrodith #klær #outfit #nasjonaldagen #modeller #catwalk #17mai #oransje #utfordringer #farger #lek #motevisning

25 kommentarer

Siste innlegg