Når det snakkes Elinsk <3

Her er verdens beste Elevele, verdens beste Elin!

 

Jeg har ikke møtt Elin før, men hun har gitt meg et godt inntrykk av hvem hun er likevel. Ikke alle her på blogg er like enkle å danne seg et bilde av, men Elin har gitt meg masse tanker. Hun virker sterk og egenrådig, med beina godt plantet i SEG SELV om du forstår. Hun lar seg ikke plukke på nesen, og virker BÅNN ærlig med folk rundt seg, og sier rett ut hva hun mener. Og DET kan jeg like, folk som er seg selv <3 De vet man hvor man har.

Elin virker også utrolig SNILL, på en helt herlig måte,  OG hun virker som en som stiller opp for vennene sine med HJERTET på rette plassen.  Elin forteller også ganske ærlig om det hvis hun IKKE har det så bra, og kan vise at hun også kan være litt sårbar når ting ikke går så greit…. 

Elin virker i tillegg å ha en helt herlig humor, en humor som passer MEG midt i blinken hvertfall. Hun er overhode ikke selvhøytidelig, og har masse glimt både i øyne og resten av kroppen. Derav slike profilbilder som hun hadde i langt tid:
– Et med rumpa til, og et hvor skjørtet blåste henne over hodet. Derav tegningen min av henne.

Elins blogg er lett å kjenne igjen. Hvis hun skulle bli borte for deg i myldret av blogger, så VET DU DET når du har funnet henne igjen. Hun skriver ELINSK, og de som kjenner henne litt, kjenner igjen DET språket 😉

 

Elin påstår også at hun ikke kan tegne, men hun tegnet meg i en tegnekonkurranse for et par år siden, som jeg hadde på bloggen. Og denne tegningen vant! Så jeg mener hun absolutt burde satset litt den retningen OGSÅ 🙂

Nå er så klart ikke dette en hvilken som helst liten blogganbefaling, Neida…

Elin har BURSDAG I DAG!!
Bare en dag etter meg til og med. Men hun er jo halvparten så gammel bare nesten…he-he

Kjære Elin!
Gratulerer med dagen din!
NÅ begynner det å bli på tide at vi treffes snart 🙂 
Håper det blir i sommer!
Kos deg masse med bursdagen din, og gjør noe du LIKER. 
Ta deg litt massasje kanskje, det anbefales på det sterkeste 😀

Bursdagsklemmer fra Frodithen <3

 

 

 

#elevele #bursdag #gratulasjoner #bloggvenn #blogganbefaling #feiring

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg