Utfordringen!!

Jeg fikk i går en liten utfordring, av vår gode bloggvenn: Dvergpinschereimitthjerte: 

“Skriv et dikt eller et sitat til et av bildene mine”..

Og det MÅTTE jeg jo bare gjøre.
Jeg elsker sånne utfordringer,og Toini har de flotteste bilder man kan tenke seg.
Hun hadde lagt ut et utvalg bilder, og så bestemte man selv hvilket man skrev til. 
Jeg befant meg ute i skogen og lekte hulder, og hadde ikke tid før NÅ: 

 

 

Jeg har tidligere en gang BEDT OM å få låne en av bildene til Toini jeg, fordi jeg hadde et dikt som ville UT når jeg så bildet hennes…
Og jeg FIKK låne det..Og dikt ble det..
Det er DETTE diktet, skrevet i fjor en gang: 

 

 

Ta deg en tur inn til Toini, og bli med på utfordringen da vel 🙂 

 

Har du sett huldre-bildene mine?
Hvis ikke – gå inn HER, så ser du dem…
.

 

 

#dikt #foto #samarbeid 

 

17 kommentarer

Siste innlegg