Med Mammaen til Lille Supermann..

Noen som har kjent meg i “evigheter” her inne kjenner til navnet Mammaen til Lille Supermann…Vel, supermannen har blitt ganske stor han etterhvert, snart 5 år. Så LITEN kan han vel ikke kalles lenger. Men det er det min venninne heter her inne, så det får hun bare fortsette med. 
Og turen i helga var fantastisk koselig, deilig, avslappende, slitsom (vi gikk tross alt 1,7 mil pr dag), skravlete, fotograferende og full av påfyll for meg hvertfall. 
Du har jo sett en del bilder av “løver”, huldre og andre ting vi fant i skogen, men her kommer et lite bildedryss til fra turen: 

Forventningsfull før start…

Godt å sees igjen 🙂

Fargerikt og flott i skogen…

Snop-pauser i grøftekanter…

God-lyd fra bekkene…

Bursdagsgave da vi kom fram på Kikut. En til meg og en til Hr Frodith <3 Så koselig <3

Koser oss i sola…

Stranda er ikke SÅ langt unna….eller? 😀

Huldra satt seg fast i et tre… Søren…


Flotte omgivelser rundt Kikut <3

Ha en strålende tirsdag!

 

#tur #kikut #vennskap #kos #trening #foto #gaver 

14 kommentarer
    1. Så flott dere har hatt det. Fargerike damer i fargerike klær, det liker jeg. 1,7 MIL hver dag!!!! Dere er da jammen supre trimdamer som fortjener litt snop når dere hviler. Finfine bilder! Klemsiklem 🙂

    2. Så mange flotte bilder!! Ser virkelig ut som en herlig tur ja!! Ha en god ny dag!

    3. Det var fine bilder fra en bra tur for dere. Man trenger slike ting i hverdagen, en pause fra alt anna.
      Kikut har jeg hørt om men aldri vært der men sommern er lang og jeg vil ta en tur f.eks fra Stryken og nedover mot Oslo og Songsvann.

    4. Flotte bilder fra en skikkelig skogstur! Jeg har hørt om Kikutstua og vet at den ligger i Nordmarka, men ikke visst hvor langt det er å gå dit fra Oslo. 17 km hver vei er jammen langt, – spreke er dere! Ha en strålende tirsdag du også, – her skinner sola fra skyfri himmel!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg