På vei gjennom byen med halve rumpa bar….


I løpet av dagen…på full fart gjennom byen og menneskemylderet, på banen, på jobben, på mange møteplasser i løpet av dagen hvor det er mennesker….kommer man opp i litt rare situasjoner hvor man ikke vet helt hva som er best å gjøre..

I dag tidlig svinset en dame forbi meg på vei ut av bussen, og FOR avgårde bortover veien i skjørt og tynne strømpebukser…Litt pyntet anledning sommeren, sola, varmen og fredagen muligens…
Jeg måtte kikke to ganger etter henne… for kunne ikke TRO mine egne øyne:
Midt bak tok skjørtet en KRAFTIG sving opp, slik at halve rumpa synes nesten… Hvertfall store deler av låret..  Fordi hun hadde fått skjørtet OPPI strømpebuksa, uten å merke det selv… 

Og hva gjør man da egentlig??
Jeg kjente henne jo ikke…
Skulle jeg løpe etter henne for å si hva som hadde skjedd?
Ville hun bli glad, sint, fornærmet, om jeg kom og fortalte at hun gikk med rumpa bar??
 


Hva hadde du gjort i en slik situasjon?

 

Har du gått glipp av: Ikke akkurat fobi kanskje?
(fortvil ikke, bare trykk på linken :-D)

 

 

 

#skjørt #klær #flause #oppmerksomhet

 

28 kommentarer
    1. Jeg ville nok ha sagt i fra, så sant vedkommende ikke for så fort forbi at jeg ikke rakk det. Jeg tenker bare med megselv…. Jeg ville da satt pris på at noen sa fra til meg, for å vise hele eller deler av løvedøra mi har jeg ikke lyst til ;o))

    2. Jeg ville nok sagt i fra om hun gikk forbi sakte og det passet seg sånn..men som du sa, om hun hastet avgårde, så ville jeg nok ikke løpt etter nei..Jeg ville helt klart satt pris på om andre sa i fra til meg..men jeg ville håpet andre gjordet det..når hun sakket farten..

    3. Jeg hadde nok lagt merke til det uten at jeg hadde sagt noe. Folk er forskjellig og kler seg deretter. Kanskje hun med vilje ville vise seg frem litt og kledde seg deretter. Men når det blåser kan skjørt og knapper fyke alle veier. Har sett noe av det samme på Oslo S engang men folk har ymse lyster. Noen hadde lagt merke til hvis man hadde på seg kortbukse i begravelse også.

    4. Måtte smile her nå. Typisk meg å si ifra, men det blir ikke alltid godt mottatt. Jeg har fått takk, men også kjeft for et jeg bryr meg. Jeg synes det er ille med damer med tennene fulle av leppstift for eksempel. Med en stille hviskning gjorde jeg en dame oppmerksom på det et et bryllup, hun var sur mot meg hele kvelden etterpå???? Hun følte vel at hun ble kritisert, men ville du gått videre og glist til alle med røde tenner??? Jeg ville vært supertakknemlig om noen sa ifra om noe hadde gått galt. Klem til deg 🙂

    5. Stakkar henne… ikke kjekt. Jeg hadde jo satt pris på om noen sa noe…. hvis det hadde vært meg. Men slike øyeblikk – går så fort… og du må oppfatte hva som skjer på en måte….. hva gjorde du?:)

    6. siden damen gikk hadde jeg nok bare latt det bli med det ) hun ville nok merke det før eller siden hi hi ,noe annet om hun stod iro der du var,da kunne en gjerne gi et lite hint

    7. Når hun for avgårde hadde jeg ikke løpt etter. Men hadde jeg sittet ved siden av noen på en kafè eller noe sånt og de reiste seg og hadde skjørtet slik hadde jeg kanskje sagt det.. litt kinkig ja :)) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg