På landet igjen.. :-)

Ja, da har jeg forflyttet meg ut på landet igjen, til mamsen.
Bare for en liten mini-ferie, på EN natt .. 

Jeg ville bare si takk til alle som har vært innom og lest novellen min i dag. Takk til de som har vært innom og kommentert, og sagt noe om det de har lest. Og tusen takk til de som har LIKET den.
Jeg er jo ikke på Facebook selv, men jeg ser noen sender LIKES, ser det nederst på innlegget, og det er SUPER-koselig skal dere vite <3

Novellene er jo en kreativ prosess, og blir litt personlig, selv om de er rent oppspinn, og da er det koselig at folk liker det de leser.

Har du ikke fått lest den “nybakte” novellen, laget av leserne mine og meg??
Vel, du finner den her: 
“Se deg ikke tilbake”

 

#takk #novelle #tur #landet 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg