Glede seg med hele kroppen!! :-)

Noen ganger må man bare glede seg …sånn med hele kroppen..
Det er faktisk ganske viktig, å glede seg litt innimellom.. Tror det er helt nødvendig for kroppen..
Det trenger ikke være store greiene heller, men noe som skiller seg LITT fra jobben, sofaen og den vante middagen bør det være..
Og hva er det så JEG gleder meg til??
Fredag tar jeg meg fri og drar til Gøteborg med denne damen: Mammaen til Lille Supermann

Vi tar toget. Bare det er jo litt gøy, ser masse underveis, og får følelsen av å flytte på seg. 
Med på toget har vi så klart mat, blader, tog-godt, nettbrett og annet moro. 

Framme i Gøteborg skal vi bo på BÅT

Hotel Good Morning
 

Vi skal så klart gå oss noen turer, og jeg har veldig lyst å se en park jeg har vært i før, en slags dyrepark: Slottsskogen.
Det er veldig ikke politisk korrekt å gå i dyrepark men…
Mulig det bare er meg, men jeg synes disse dyrene ser tilfredse ut, så jeg tar sjansen på en tur…

OG

Selvfølgelig skal vi shoppe litt. 
De har jo Desigual i Gøteborg, og dit MÅ jeg jo!!

I tillegg blir det så klart  massive skravle-økter med Mammaen til Lille Supermann, masse god mat, rom-godt på båten, og mye fotografering.


Så nå har sommerfuglflaksingen begynt…Skal bare gjennom et par-tre dager på jobb, så er det STRAKA VEGEN til Sveden!!!  Kjenner det kiler i magen allerede! 😉

 

Har du noe du gleder deg til i nærmeste framtid?

 

 

Fikk du ikke med deg den nyeste novellen min som nettopp er ferdigskrevet? 
Vel den finner du på linken her:
“Se deg ikke tilbake”

 

#tur #miniferie #tog #dyrepark #gøteborg #desigual 
 

40 kommentarer
    1. Så spennende å bo på båt da! Blir helt sikkert en flott tur, og håper dyreparken ikke skuffer. Regner med å få høre om besøket der….
      Jeg teller netter frem til ferie, gleder meg veldig til å komme i feriemodus….

    2. Åh så deilig med en sånn venninnetur..skjønner godt at du gleder deg =D Og ja – er helt enig – kroppen trenger at vi gleder oss 😉 Hvis jeg ser bort i fra at jeg flyr i skauen hele tiden – og det gir meg stor glede – så har jeg et søster-besøk på agendaen, så snart jeg får surra meg til det..samt at jeg da skal hilse på ene niesa mi, som skal ha sin førstefødte om ca.3 mnd..DET gleder jeg meg til =D

    3. Mona: Jeg skal heller ikke mye til sommeren, noen småturer hit og dit. Det blir bra 🙂 Godt å surre i nærheten hjemme en del også. Må være en del på landet nå, så det passer bra 🙂

    4. Dette kommer til å bli en herlig tur for dere! Det er jo alltid koselig å se frem til noe. Kjenne litt på det å glede seg skikkelig. Og det er jo bra at fotoapparatet er med, for da blir det kanskje ett lite reisebrev her inne?
      Selv skal jeg faktisk ingenting i sommer. Men det gleder jeg meg til. Så mye har skjedd, og vi har gjort så mye de siste 3 årene at i sommer gleder jeg meg over å bare være… <3

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg tenker ikke mye på det. Gjorde det i går, men så må jeg slutte 🙂 Jeg bor jo midt i byen, kan faktisk ikke tenke sånn jeg 🙂

    6. Ja, veldig viktig å ha noe å glede seg til, og om man tenker etter så har man alltid det. Du har noe virkelig stort å glede deg til, – den turen høres herlig ut! Jeg skulle gjerne vært i den Desigual-butikken altså, – synd de la ned den i Oslo. Overnatting på båt høres spenne de ut. :o) Jeg gleder meg til hotellopphold og russetreff neste helg, med feiring av at det er 30 år siden vi var blåruss.

    7. Så gøy det blir med Sverige tur. Jeg har ikke noe ferieplaner før sommerferien, men det er jo bare 5 uker igjen! Håper på mange fine sommerdager her hjemme før den tid 🙂 Klemmer <3

    8. Så koselig!! og det er jo så deilig å ha noe å se frem til! Det er jo halve morroa..Da håper jeg dere får nydelig vær, og en stille verden..er så redd for terror jeg nå..og jeg VET vi ikke skal det..men akk…det sitter der…MEN håper du er rolig på det…og la sommerfuglene få flakse masse!! klem fra meg!

    9. Så gøy dette ser ut til å bli 🙂 Ja, har noen planer om litt over ei uke.. Skal på noe som heter Tirsdag på brygga med venninna mi og samme uke på Lørdag skal jeg på sommerfest til henne 🙂 Oi, glemte at jeg skal til DK også i samme uke på torsdag 🙂 så dette gleder jeg meg veldig til.. Skal mer i sommer, dette var bare litt 🙂

    10. Så kjekt å ha noe sånt å glede seg til 😀 Å reise litt med gode venner er gull verdt 🙂
      Å gå i dyreparken synes jeg ikke skal være noen politisk greie her til lands i alle fall. Det blir noe annet der hvor de putter store dyr i små bur midt i byen.
      Når du nevner Desigual, så kom jeg på at jeg fikk en Desigual veske til jul 🙂 Den har jeg strikketøyet mitt i 😉 Jeg bruker helst ikke veske, så har kun en liten en når jeg må ha mer med meg enn jeg kan putte i lommene på jakka 😀
      Jeg gleder meg til i morgen jeg. Da skal vi på tur. Jeg og ungene mine, min bror og hans familie, og vår mamma, og vår onkel. Vi skal besøke gården våre aner stammer fra 🙂
      Og så gleder jeg meg til konsert om et par uker. Og et løp jeg har meldt meg på. Jeg skal ikke løpe, jeg skal gå. Men det teller det også 🙂
      Jeg gleder meg også til turen jeg og datteren min skal ha til London om halvannen måned 😀
      Mye kjekt å glede seg til fremover 😀
      Kos deg på tur når den dagen kommer <3
      Klem <3

    11. å så koselig da,ja da må du virkelig storkose deg )) har ikke noe å se fram til før islandsturen,eller jo kanskje jeg skal treffe etdiktomdagen i juni ))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg