Jeg har ikke glemt deg <3

Her går det litt fort i svingene om dagen, mye på jobb og mye privat, men jeg har altså ikke glemt deg: Vår aller søteste mons: Søtmonsen!!

 

 

Søtmonsen er nemlig en av de jeg har hatt mye kontakt med her inne, selv om hun den siste tiden har vært litt mer fraværende. Hun er fantastisk hyggelig, snill, morsom og i perioder veldig aktiv på blogg. Hun elsker å lage mat, og er veldig god til det også. På bloggen sin har hun herlige oppskrifter og alt mulig annet rart. For bloggen som heter Matogkakeoppskrifter.blogg.no er SLETT IKKE bare det.  

Søtmonsen er ofte med på challenger, og det er veldig koselig. Hun har hatt noen challenger selv, og giveaways og har alltid koselige og morsomme kommentarer når hun kommer på besøk i min bloggleilighet. Når Søtmonsen banker på døra, står hun der alltid med et smil om munnen, et smil som gjør oss andre glad.

Søtmonsen er åpen og ærlig, og forteller lett om ting hun strir med eller om ting hun gleder seg over. Hun har samboer som hun er veldig glad i , og han er nok veldig glad i henne. I følge henne er han den mest tålmodige i verden. For hun er visst nesten ikke til “å være i hus med”…Det er det jo INGEN av oss andre her i blogg-blokka som tror på, for mer alve-aktig og nydelig skal du lete lenge etter. Vi VET at han så klart elsker å bo med alven sin <3 Og om det skulle være slik at Søtmonsen har litt temperament, (hun sier hun har det, jeg kan ikke helt se det for meg :-D) , så er det så klart noe man tar med på kjøpet når man kan bo med en så fin person. 

Hun er utdannet kokk, men holder nå på med omskolering og har i disse dager eksamner. Når hun ikke leser til prøver og lager mat, så gamer hun, eller samler inn penger til andre hunders operasjoner <3<3

 Ta deg en tur inn og finn ut mer om denne supre, varme og fantastiske jenta <3

For hun har nemlig bursdag!!!

Kjære Søtmonsen:

Gratulerer med dagen kjære deg!

Jeg hadde ikke glemt deg, det det kom bare litt sent ut. Håper du får en super dag og med mange gode kaker du IKKE har bakt selv.

Her hos meg blir det kun “hjemmebakt” fra Frodiths Digitale Cyber-bakeri. Gjenbruk som du ser, men den holder seg lenge i det minste.  

Jeg er så glad at du er min bloggvenn, fine, varme og skjønne deg <3

Stor bursdagklem fra Frodithen <3


 

Kjenner du Søtmonsen?
Har du hatt bursdag på blogg?

 

 

#bursdag #søtmonsen #grautlasjoner #bursdagsinnlegg

14 kommentarer

Siste innlegg