Dancing Queen…

Som om det er noe kongelig over MEG liksom…Eller dronninglig…He-he…Neida..Og ikke er jeg spesielt svensk en gang…
Men Abba -fan er jeg..Og når det spilles herlig musikke på dekk på båten, Abba eller ikke, jeg er alene med Mammaen til Lille Supermann og jeg har ny danse-kjole, og vinden rusker i håret…vel da BLIR jeg Dancing Queen..

Noen ønsket å se det jeg hadde kjøpt i går, PÅ MEG…Så her var litt av det… 😉

Har lørdagen behandlet deg bra?
Liker du å danse?

 

#dans #klær #musikk #outfit

12 kommentarer
    1. Lørdagen behandlet meg definitivt mye bedre enn fredagen :o)) Så fin du er i den nye kjolen din. Det er ikke vanskelig å bli glad, og ville danse når man hører ABBA :o))
      Tips til ny helgetur en annen gang: Stocholm hvor det er ABBA-museum. Bestisen var der for noen uker siden, og hun sa at det var så fint der. For sangglade, kunne man også synge karaoke :o))

    2. Så flotte bilder . Visst er du dancing queen du! Og for en nydelig kjole! Den kledde du virkelig. Lørdagen har behandlet meg veldig bra, for jeg har fått sunget og danset meg gjennom Bergens gater. God tur hjemover, dere har virkelig hatt en flott tur. klemmer

    3. Du verden så flott kjole, skal si du er en dyktig danser. Lørdagen kunne ha vørt bedre, men jeg tenker på at nesten lørdag blir bedre veit jeg. Skal oppleve noe i kveld og til i morgen jeg fint kunne ha vært for uten. Men slik blir det når man snakker før man tenker. Men en erfaring blir det. Er tidlig oppe men vil unne meg litt mere søvn snart. Ha en fin dag.

    4. Flott danseantrekk du har kjøpt, og flotte bilder. Deilig med litt farger! Jeg har hatt meg en liten spontan shoppingtur her hjemme i dag, og endte opp med bla RØD capribukse. Jeg som alltid har bare blått, grått, beige eller hvitt – fikk så lyst på litt farge når prisen bare var 299 🙂 Det er gøy med litt på sparket shopping. Kos deg videre og god tur når du drar hjem igjen. Klemmer <3

    5. Hahaha..så herlig!! Deg dansene alene på båten…Flott tunika..eller kjole! Den kledde du såååå godt!!! ha en flott dansene kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg