Rare dyr..

Vel…vi var jo i dyrepark i går..Der fant vi både elg og rådyr…


 

Eller er det dådyr…?

 

Og påfugler…

Men de rareste er jo egentlig DISSE…:-D

Parken var fin den, med noe for både barn og voksne. Den er STOR, stor plass til dyrene, og stor plass til menneskene å bevege seg, sitte i gresset, lukte på blomster, drikke kaffe, spise is, klatre i trær eller gjøre hva man vil 🙂 
Virkelig verdt et besøk 🙂

 

Annet innlegg fra gårsdagen finner du her: 
“Frodith forsvarer Gøteborg”

 

#foto #park #dyrepark #elg #rådyr #rotter #tiger #påfugl

 

 

16 kommentarer
    1. Så fine dyr, og speilbildet av de rare dyra var finest. Men si meg, når kom tigergutt til verden? Eller får han bare komme ut sånn innimellom han? Eller er han svensk?. Jeg lider jo av dårlig hukommelse, så mulig det er meg som er glemsk her. Herlige bilder i hvert fall, av bådedyr og mennesker inni trær 🙂 klemmer

    2. Dette så og hørtes jo faktisk ut som en dyrepark hvor dyrene ikke har det så ille. Stor og god plass! Jeg er egentlig ikke noe særlig fan av dyreparker, jeg synes de blir stappet inn på for små områder og gjerne i omgivelser som ikke er naturlig for dyra. Så det var godt å se noen som tenker litt på dyras beste 🙂
      Kos deg videre i Gøteborg! 🙂

    3. He he. Herlige var de allesammen. Flotte bilder!
      Men hvor er dette? Det hadde vært moro å ta med trollungene mine dit om det ikke er for langt unna. <3

    4. Så flotte bilder!! og ja..de “rare dyrene” var de aller fineste syns jeg! hihih..Vist du beskjærer bort så du bare får vannbilde, eller speilbildet på det ene..med tigeren..det tror jeg jeg blir stilig… Kos deg!!

    5. Så herlig med en kosedag i en sånn fin park 🙂 Flotte og artige alle dyrene, både store og bittesmå 🙂
      Klemmer <3

    6. Flotte dyr det her.. de av tøy også..hehe.. Kan ikke så mye om dyrenavn..men jeg hadde tenkt dådyr om de her… :sikkert noen som vet :)) Og du titter så søt og blid frem fra treet.. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg