Verdensmester i “dårlige” unnskyldninger…

Jeg er egentlig ganske god på å lage meg unnskyldninger for å få kose meg litt… Om unnskyldningene er noe gode i seg selv tviler jeg på… Men jeg finner hvertfall på noe, for “å få lov” å gjennomføre det jeg har bestemt meg for..

Ta f eks shopping.. Eneste grunn GOD NOK burde vel være at man TRENGER det man skal kjøpe… Vel..må innrømme at her i huset trengs det nok ikke noe på årevis…Muligens har jeg nok til jeg dør, om jeg sliter litt på tingene… Men så er det dette med gleden over å kose seg litt da, gleden ved å pynte seg, gleden ved å finne ting til andre som DE vil glede seg over osv.. 
Skal innrømme at bankkortet mitt gikk litt varmt i helga. Første dårlige unnskyldning var at jeg var i en by med Desigual-butikk, og det har vi ikke i Norge lenger. Neste unnskyldning: Jeg TRENGER noen fargeglade og fine plagg til sommeren… Neste: Jeg FORTJENER noe til meg selv fordi jeg har hatt det litt slitsomt nå. Så da røyk jeg utpå en heftig shopping på fredagen…
Og da jeg var ferdig med meg selv….vel…da begynte jeg å shoppe til andre… bursdaggaver, by-gaver og andre gaver 😉 Snakk om å være ivrig…. 

Her er en av gavene jeg kjøpte

Og et smykke jeg kjøpte til meg selv

Jeg TRENGTE jo et sånt smykke, så mye svarte klær som jeg har… 😉

Har du kjøpt deg noe du fortjente i det siste?
Liker du å shoppe?

 

 

 

Trykk her om du vil se innlegget: “Behind the scenes”?

 

#shopping #veske #smykke #gøteborg 

19 kommentarer
    1. Det smykket likte jeg og kunne brått ha kjøpt det til meg selv. Nei, jeg er ikke så handleglad, men noen ganger finner jeg noe fristende også. Kos deg med minner fra en fin tur!

    2. Så nydelige både vesken og smykket! Jeg synes det var lurt å passe på å shoppe når man kommer innom der, og du fortjener det virkelig. Selv om man har skapet fullt så trenger man noe nytt, også som man kan glede seg over. Jeg synes det er enklere å finne noe i nettbutikker, men kommer også over noe jeg liker i vanlige butikker.

    3. Ååh! Det var et utrolig nydelig smykke du hadde fått i hus!
      Men Jaa det er viktig og unne seg noe godt, noe å glede seg over, og bare kjenne på den lykken i det en går ut av butikken og bare ” nåå er den miiin!!”
      Hmmm jeg kjøpte meg skoskei for noen dagersiden! Bestekjøpe jeg har unnet meg Åå lenge! Haha!!
      Åå ja hårkur har jeg også endelig fått i hus!!:)
      Skoskei var nok bare noe jeg har ønsket meg i noen år, men som har vært et såå tiltak og dra med seg..
      Hår lur er noe jeg føler jeg fortjener, håret mitt har fått gjennomgå noe velsig siste tiden.. så nåå skal det også endelig få litt fuktighet og pleie!!:)

    4. Wow! Dugger både vesken og halskjedet!! Kjempeflott! Er det ikke en desigual butikk på byporten lenger?!?!
      Jeg elsker å shoppe og jeg har i dag svidd av noen lapper på klær! Bestilte sko på nett i stad og gleder meg til de kommer i posten:).

    5. Klart du fortjente det! Jeg var som sagt og shoppet litt selv på lørdag. Jeg trengte en tynnere jakke, og fant en vanntett…. Og jeg som har i hvert fall tre lignende jakker fra før… Så måtte jeg ha capri bukse…det er tross alt sommer selv om det ikke føles sånn. Kjøpte en grå med mønstret bluse til -helt klassisk. Og så en knallrød – fordi jeg fikk lyst på litt farge også 🙂 Klemmer <3

    6. Veldig flott, både veska og smykket <3 ..hmmm..ja jeg skal jo ikke si så mye - for jeg har jo shoppa en del den siste uka..nytt telt, nye fjellsko - OG en Powerbank..sååeh..om jeg fortjener det??????? SELVFØLGELIG!! hehe =P

    7. Syns ikke en skal ha dårlig samvittighet, men glede seg jeg:). Og både smykket og vesken var helt kjempenydelig.
      Jeg er veldig glad i fine ting og er veldig glad når jeg kjøper noe. Men ikke så glad i butikker.

    8. Margrethe: Jeg var veldig klar for å bruke penger 😀 fått feriepenger, og skal ikke MYE på ferie. Da fortjener jeg å kose meg litt;-) og litt gaver er jo hyggelig for andre også :-))

    9. Hmmm – det er kos å shoppe noe til seg selv innimellom. Jeg liker det, men aldeles ikke så ofte. Må være i humør, og være klar til å bruke penger………….. dette var koselige ting! Klemmer <3

    10. Ja man fortjener jo noe nytt selv om man har mye…syns det er viktig å unne seg noe nytt..så kos deg med tingene! Ser helt nydelig ut alt sammen!! og du fortjener det!! ha en god kveld!

    11. oi det var en vakker veske og halsmykke, skulle gjerne hatt det selv hi hi.
      Ja jeg kjøpte jo er vakkert sjal til ferien,og ellers har det blitt litt småting langsmed ,,litt nytt liker vi nok alle tenker eg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg