Lærer -Frodith sjekker om du har fulgt med?? :-)


 

Av og til må jeg passe på at du følger med i timen. 
Lærer -Frodith dukker opp, og sjekker klassen og kunnskapene på en måte..
For hvis ikke en lærer passer på at elevene følger med innimellom, så kan ting gå i glemmeboken. Og hvis det viser seg at det blir FULLT av rødt i boken etter endt dag, så blir Lærer -Frodith veldig streng…
Så nå er det tid for en liten test igjen, for å se om du har fulgt med i timen:

Spørsmålet er altså som vanlig: Hvem er disse bloggerne under her?
 

1)

2)

 

3)

 

4)

 

5)

 

6)

 

7)

 

Det vil bli belønning til flinke elever!
Og det er bare å svare i kommentarfeltet innen dagen er omme.

 

#konkurranse #premier #bloggere #tegninger 

 

22 kommentarer
    1. Elevele: Neida 🙂 Jeg driver forresten å skriver novellen nå, på det siste bildet jeg fikk la ut. Veldig moro å skrive, når jeg kommer i modus 🙂

    2. I know- måtte bare dobbeltsjekke 😉 Trudde innlegget var skrevet tidligere på dagen, men brått så jeg det i 16-tiden og da var jeg redd det var et nytt innlegg :O he he

    3. Heisann, jeg skjønner at det gjelder å skjerpe hukommelsen her. Jeg vil ikke bli tatt for å ikke følge med, selv om det går mot sommerferie snart. Så da fyrer jeg løs med mine svar: (alle har blogg.no bak navnet)
      1. Dvergpinschereimitthjerte
      2. Elevele
      3. Evaswindow
      4. Karidansen
      5. Etvennligpuff
      6. Fruensvilje
      7. Margarites (den siste her kommer jeg alltid til å huske)
      Denne gangen synes jeg jammen det var lett, måtte ikke jukse og se tilbake en gang. Så nå tar jeg lørdagskveld med god samvittighet (håper jeg), lager litt god mat og slapper av.
      Klemmer <3

    4. Så gøy da, – jeg husker de fleste, så her er fine forslag:
      1) Dvergpinschere i mitt hjerte
      2) Elevele (Elin Slåen)
      3) Evaswindow
      4) Karidansen
      5) Magisk Liv (Unni)
      6) Fruensvilje
      7) Margarites

    5. Ja her kjente jeg igjen noen..men akk..den siste der…vet jeg ikke..men nr 1 er Toini! hihih nr 2 er Elevele nr 3 er evaswindow (tror jeg) nr 4 er Vera lynn nr 5 er unni nr 6 er connie nr 7 er margarites? ja da ble to jeg var usikker på..men første vet jeg ihvertfall..hihih. HA en god kveld!

    6. Ojda, der var du igjen ja….Hm….1/ Dvergpincher i mitt hjerte, 2/ Elinslåen 3/Evas Window 4/Karidansen 5/magisk hverdag 6/Fruensvilje 7/ margarites Oj, håper det var riktig, jeg ble nesten litt stolt her, for jeg pleier ikke klare disse… 🙂 god lørdag min venn <3

    7. *står duknakket og skamfull*
      Ehhhh…. husker ikke hvor jeg la glemmeboken. :'(
      Kjenner bare en tror jeg nr en er vel Dvergpinsherimitthjerte?
      Siste er kanskje Hanne? Bilderogfoto?

    8. Jeg må bare innrømme at jeg har sovet litt i timen innimellom. Så jeg kjenner ingen igjen….fy skam på meg. Jeg går ut på gangen og finner meg en skammekrok – og blir der resten av dagen.
      Ha en fin dag.

    9. Vi får vel se om hukommelsen sitter i 😉
      1. Dvergpinschereimitthjerte
      2. Elevele
      3. Evaswindow
      4. Karidansen
      5. Etvennligpuff
      6. Fruensvilje
      7. Margarites
      Det var mine svar for i dag 😀 Tegningene er jo så flotte <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg