Verdens fineste kjole kanskje? ;-)

Med en noe underlig posering, blek kropp,  ikke den mest verdensvante attituden, men med blå himmel og vind i hår, ville jeg bare vise fram en kjole jeg har hatt i mange år.

Jeg kjøpte den for massevis av år siden, DYR, men med verdens fineste form, deiligste stoff og et herlig trykk MÅTTE den bare bli min. Den var så fin at den KUN ble brukt i brylluper og fine tilstelninger, med sølvsandaler til og bolero over armene.

Men nå har den fått komme fram, for å bli hverdagskjole på sommeren. 
I dag pyntet jeg meg og gikk på jobb. For hverdager fortjener også litt pynt.
Og fine kjoler fortjener også å få komme ut av skapet, selv om Frodithen ikke er så glad i FEST 😉


 

Har du noen kjoler som trenger å få luftet seg litt?
(slipp dem ut i morgen 😉 )

 

 

#kjoler #klær #outfit #pynt #hverdager 
 

19 kommentarer
    1. Kjempefin sommerkjole <3
      Jeg fikk luftet en kjole i går, da jeg var i avslutningsfest på ungdomsskolen. Jeg liker å gå i kjole, men det skjer likevel ikke så ofte 🙂
      Klem <3

    2. Utrolig fine kjole !!! Og du var skikkelig fin i den Frodith <3 har mange kjoler jeg burde fått luftet 😉

    3. Så fint at du kan bruke den til hverdagskjole. Det blir nesten “Gjenbruk” det! Kjolen er fin, og dama som bærer den er flott både inni og uttapå! 😀

    4. Oh den var fin, ja =) ..hehe..jeg har nok noen som absolutt burde få luftet seg – men med tanke på at jeg skal å jobbe (vaske) på dagen – og 99% sikkert havner i fjæra eller skauen på ettermiddag/kvelden – er det liksom ikke heeelt det jeg hadde tenkt å ha på meg.. 😉

    5. Nydelig kjole, og godt gjort å komme inn i en kjole du kjøpte for lenge siden. Problemet mitt er at de krymper i skapet, hihi, men jeg har som mål å komme inn i flere etterhvert (bl.a. bunaden). Jeg har en jeg kjøpte ifjor som passer bra da, og lurt å lufte fine kjoler til hverdags også, for de bør jo brukes!

    6. Den var kjempe fin!! og jeg har nok mange som kunne ha blitt luftet..men akk..meg og kjole…nei…men kanskje om det blir like varmt i morgen så skal jeg ta på meg en strand kjole når jeg kommer hjem fra tur! Ha en god kveld!

    7. Så fin kjole 🙂 Noen ganger skulle jeg ønske at jeg kunne ha brukt kjole på jobb, men av praktiske grunner velger jeg å ikke gjøre det. Tviler på at det blir kjole i morgen, men kanskje til helgen?! 🙂
      Håper du har en fin kveld <3

    8. Kjempefin kjole <3 Gleder meg (om ikke så lenge..) til å lufte kjoler og kjørt i Hellas 😀 Her i Bergen er det litt kaldt og det regner så ikke så mye kjole lufting her :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg