K for Kristin <3

Kristin


Klok
Kunnskapsrik
Kreativ
Karismatisk
Kul
Knakende kjekk kvinne
Koselig 



Ja, dette sier egentlig alt mener jeg. 
Her er ei unik jente, med en drøss med flotte sider. Men de begynner jo slett ikke alle på K..
Kristin er i tillegg: Blid, lyttende, sjarmerende, snill, en god pedagog og mor.
Hun virker på meg å ha god selvtillit, og jeg liker sånt jeg. Jeg liker at folk liker seg selv. 
Hun virker sikker, og vet hva hun vil. Ei jente med integritet og tyngde, om du skjønner hva jeg mener. Man tror på henne liksom.  Jeg er sikker på hun har gode lederegenskaper. 

Kristin er radiograf, men er for tiden hjemme i mammaperm. Hun har flere barn, og koser seg med familien. Når hun reiser er hun glad i storbyferier og elsker å planlegge mye i forhold til reiser. Innen film liker hun mange forskjellige sjangere, men liker nok aller best psykologiske thrillere. Favorittfargen er blå, grønn og blågrønn, og hobbyene er blogg, på både skriving og på supportsiden. Kristin har også laget den fine headeren min

Jeg har ikke kjent Kristin lenge her på bloggen, men jeg har møtt henne allerede, nå i vår, sammen med Puffen og Afebruarygirl. Og det var noen herlige timer med henne, hvor jeg fort fikk et inntrykk av hvem hun var, i tilegg til det jeg kjenner henne på bloggen


Her fra da vi treftes en kald dag i april 🙂
Og hvorfor denne grenseløse, hemningsløse skrytingen av Kristin??
Jo, hun har bursdag vel!!

Kjære Kristin
Gratulerer så masse med dagen i dag!
Du er ei flott ei du 🙂 Og jammen var det mye på K som passet perfekt.
Men jammen er det mange ord UTEN k som beskriver deg bra også. 
Takk for at du har funnet veien inn i min blogg-blokk. 
Du er en herlig bloggvenn, og det var et kjempekos møte i april <3

Kos deg med dagen din, og spis kake.
En blå-grønn kake, fylt med megabytes og annet snæækks…;-)

 


Stor bursdagsklem fra Frodithen <3

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #gratulasjoner #Kristin #kake
 

11 kommentarer
    1. Masse gode ord om Kristin..og de stemmer nok på en prikk!! Og det gjorde også bildet du har tegnet av henne! Sååå flott…og så likt…Gratulerer så mye til henne!

    2. Så herlig cybergave, frodith!
      Og gratulerer så mye med dagen, Kristin! Du har et usedvanlig vakkert navn og gjetter heeeelt sikkert ikke hva datteren min heter. 😉 😛 😉
      KOS deg på dagen din!

    3. Altså, nå har jeg fått tenkt meg om litt, og dette er nok noe av det råeste en kan få på bursdagen sin, tror jeg. Tusen, tusen, tusen takk for alle de fine ordene – blir både rørt og overveldet. Og for å være helt ærlig, litt flau, for å ta imot skryt er liksom ikke helt min greie. Du er rett og slett en prototype på ei rå og omsorgfull dame du, Frodith 🙂 Håper du får en vidunderlig St.hansaften, og skulle noen disse deg for å spise kake, får du si du feirer bursdagen min 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg