En konsertopplevelse jeg har vært på… ;-)

Siden jeg var på konsert i helga , rettere sagt festivalen: “Over Oslo”, og det der var noe som fanget oppmerksomheten min så til de grader at jeg BARE så det, og ikke hørte det SPØTT av musikken, så måtte jeg jo tegne helgens opplevelse.

To parachutere som seilte så fredlig og rolig på den blå himmelen, mens bandene spilte fletta av folket i boksen nedenunder.
Det var en spesiell opplevelse. Og jeg fikk jammen meg lyst å sveve der oppe selv.

Oppdraget ble gitt av av Evaswindow.blogg.no

“En konsertopplevelse jeg har vært på”

 

 

Har du vært på festival i det siste? 

 

Har du ikke fått med deg de andre tegne-utfordrings-innleggene? Du finner dem her under: 

– Sommerregn like vått som vanlig regn

– Frodith balanserer på regnbuen

-Omsorg

-Frodith koser seg med jordbær

-En fe

#tegninger #oppdrag #festival #tegneutfordringer #konsert 

 

13 kommentarer
    1. Skikkelig stilig. Det ser utrolig herlig ut å bare henge sånn oppe i luften, sveve over by og land og nyte naturen fra “oven”. Høre på fengende musikk da må jo være et pluss 🙂

    2. Herlig.. og jada.. jeg er ikke like grei alltid 😀 År og dag siden jeg har vært på konsert 🙂 Det måtte være på oppsetningen på Folketeatret om Queens for noen år siden 🙂

    3. Så fin tegning, – man kan virkelig se at de spiller for fullt og artig å se paraglidere. Jeg er ikke så veldig interessert i musikk, så jeg pleier ikke å gå på festivaler, men på torsdag skal jeg på Urbane Totninger sitt sommershow på Kapp,

    4. Ro og harmoni og bråk og spetakkel i samme bildet..herlig..hehe…:))) Ingen festivaler på meg…men det har jeg aldri vært noe særlig på… Før jeg ble syk pleide mannen og jeg å ta en tur til Oslo å se på Vg -lista… :)) Klem <3

    5. Det er alt for lenge siden, men jeg var i Lillestrøm for en uke siden og så på Postgirobygget og Loveshack. Arrangørene av Lillestrømdagene er flinke til å få tak i dyktige artister. 🙂

    6. Skikkelig kule disse tegningene dine <3 ..ja det ser jaggu fristende ut å være der oppe - (nesten) fri som fuglen =)) Ha en nydeilgvakker dag, da =))

    7. Se her ja…ikke alle som får opplevelser i lufa og på senen..hihih..flott tegning!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg