Villmarkens datter- det er MEG!! :D

 

Vel bor jeg midt i Oslo-gryta, og er så urban innimellom at det halve kunne være nok…MEN jeg kan jammen meg være villmarkens datter innimellom også. Trave rundt i skogen eller på fjellet, svømme i kulper og være NESTEN som Månestråle….eller Lars Monsen…Det har du sett bevis på før 😉

Så da Zoeticworld ga meg tegneoppdraget Villmarksliv, så ble det altså dette bildet av meg uti villmarken : -D

 

 

 

Hvor liker du deg best, på landet, ved sjøen, på fjellet eller i byen? 🙂

 

Vil du se de andre tegningene i tegneutfordringen, så finner du de her:

– Med nesa mot himmelen i en blomstereng

-En konsertopplevelse jeg har vært på

– Sommerregn like vått som vanlig regn

– Frodith balanserer på regnbuen

-Omsorg

-Frodith koser seg med jordbær

-En fe

 

 

#tegninger #villmarken #natur #oppdrag #utfordring #tegneutfordring #hobbyer

46 kommentarer

Siste innlegg