“Dumme menn og troll til kjerringer”

 

Jeg skal hvertfall ikke ha på meg at jeg ikke PRØVER … 😉

En del av disse oppdragene er rimelig vriene å tegne til… 

Oppdraget i dag ble gitt av Eiheks, og får håpe denne går hjem hos henne 😀

 

 

Og om du ikke har fått med deg de til tider NOE krevende tegneoppdragene, så kan du se dem ved å trykke på linkene under her :

“Det er i motbakke det går oppover”

-Liten tue kan velte stort lass

Det talende språket er ikke talt

-snipp-snapp-snute- så var oljeeventyret ute

-Kjærlighet

-Villmarkens datter – det er meg

– Med nesa mot himmelen i en blomstereng

-En konsertopplevelse jeg har vært på

– Sommerregn like vått som vanlig regn

– Frodith balanserer på regnbuen

-Omsorg

-Frodith koser seg med jordbær

-En fe

 

Jeg begynner å nærme meg slutten…

#tegneoppdrag #tegninger #utfordringer #dummemenn #trolltilkjerringer #oppdrag #challenge 

39 kommentarer

Siste innlegg