Kjenner du denne damen?

Nei…Hun har IKKE bursdag om det var det du trodde.. 😉
Men Annebe er en feiende flott bloggdame som fortjener litt omtale. Og dessuten skal jeg treffe henne igjen, om “ikke så lenge”, og det gleder jeg meg veldig til.
Jeg traff henne i fjor første gang, ca et år siden omtrent. 
Det var full klaff med en gang det. Og jeg synes ikke DET var så rart, for jeg visste det på forhånd. Hvis man har funnet hverandre veldig HER inne i blogg-blokka, så er det som regel veldig vellykket på utsida også

 

Annebe har kanskje klodens fineste smil… Jeg tror garantert det. 
Hun lyser opp ethvert bilde. Et smil som går fra innsiden og tvers gjennom kameralinsa, og treffer deg med stor kraft.  Varmt og strålende. Det er ikke for ingenting hun har vært og er modell i forskjellige sammenhenger

Annebe er snill, mild, vever og morsom. 
Samtidig er hun sterk, tøff og full av pågangsmot.
Hun er varm og omsorgsfull, og leken. 

Og det med lekenheten fikk jeg kose meg med da vi traff hverandre i fjor.
Begge er vi glad i leke oss med foto og annen moro. 

Nå er det snart klart for mer moro, og mer bilder. Men inntil da, kan du få titte litt på bildene fra i fjor.

Morsomme kuler i Drammen.


Godt og varmt

 

Kjenner du Annebe?
Har du truffet noen bloggvenner?

 

#annebe #bloggvenner #treff 
 

20 kommentarer
    1. Ei_heks: Ja, jeg har egentlig vært litt hekta fra dag 1. og jeg har holdt på i 5 år..:-D Jeg synes det er en perfekt plattform for meg å bedrive hobbyer og galskap 😀

    2. Så koselig! ja da gleder jeg meg til flere flotte bilder av dere her på bloggen..

    3. Det er mange herlige mennesker her inne og dere er to av dem. <3
      Kos dere på treff! :)))
      Har ikke truffet noen, men så er jeg ganske ny som aktiv her. Mange det kunne vært fint å hilse på utenfor Bloggeland. 🙂

    4. fruensvilje: Ja, det er så koselig når man treffes på utsiden etter å ha kjent hverandre her inne. Man kjenner jo folk ganske godt etterhvert 🙂

    5. vist kjenner jeeg henne,på blogg iallefall =) så kjekt att dere skal treffes igjen da,ja jeg har truffet flere bloggvenner,og det er like hyggelig hver gang,jeg tror også att det klaffer på utsiden når det klaffer på innsiden )

    6. Tenk å få et helt innlegg med fine ord om seg selv enda det er et halvt år til bursdagen min..hehe.. Vi hadde det skikkelig hyggelig sist og det blir nok minst like koselig nå..Du er jo bare verdens beste å være sammen med.. om noen ikke liker deg … ja da må det være dem det er noe “galt” med… Kommer innlegg fra meg i morgen tenker jeg..og da linker jeg til dette innlegget..for må jo vise alle så mye skryt jeg får..hehe.. Men i kveld blir det bloggfri… lader opp til vi skal treffes :)) Klem <3<3

    7. Helt enig der- hu har klodens fineste smil! 😀 Men du, hva betyr vever? Det trur jeg var et nytt ord for min hjerne 😛
      Jeg har kun truffet éi bloggvenninne, for maaaange år siden, men satser på det blir flere om ikke så alt for lenge 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg