En dag på landet <3

De fleste som kjenner meg fra bloggen vet at en dag på landet betyr en dag hos mamma.  Som regel hvertfall.
En dag på landet er en dag til det gule huset. Hvor Frodithen spratt barbeint rundt som liten Frodith, med markjordbær i den ene hånda og hestehov i den andre.
En dag på landet er lukten av vafler, som kommer sivende ut døra som står vidåpen når dagene er lange og varme…
En dag på landet er gressklipping og humler , skjærer og sommerfugler, og en Frodith-mamma i godstolen ved vinduet..

Vel…overnattingen på landet fra i går til i dag, med søsters, var nesten sånn… Men siden det har både blitt beskrevet OG tegnet før, ville jeg tegne noe annet denne gangen.
Og siden jeg og søsters spratt ut døra kl 8 i dag for å gå morgentur, og fant nydelige bilder av blomster og gjerder (som du skal får se senere), så tenkte jeg at DETTE, som satte seg på netthinna mi skulle få være:


En dag på landet

 

Oppdraget En dag på landet ble gitt av Fruensvilje.blogg.no, og nå håper jeg hun svinger innom i dag, og får se bidraget til denne oppgaven også 🙂

 

 

Har du ikke sett de andre tegneoppdragene mine, så finner du de på linkene under her: 

Vimsete

Dumme menn og troll til kjerringer”

“Det er i motbakke det går oppover”

-Liten tue kan velte stort lass

Det talende språket er ikke talt

-snipp-snapp-snute- så var oljeeventyret ute

-Kjærlighet

-Villmarkens datter – det er meg

– Med nesa mot himmelen i en blomstereng

-En konsertopplevelse jeg har vært på

– Sommerregn like vått som vanlig regn

– Frodith balanserer på regnbuen

-Omsorg

-Frodith koser seg med jordbær

-En fe

 

Jeg har tentkt å avsløre “den lille hemmeligheten min” i kveld, men tenkte jeg fikk prøve å gjøre meg ferdig med denne utfordringen OGSÅ 🙂

 

 

#tegninger #tegneutfordring #oppdrag #oppgaver #landet

20 kommentarer

Siste innlegg