Et overraskende gedigent fyllekalas :-D

Vi hadde nok innbilt oss at Postgirobygget var for folk rundt 50, men der tok vi skammelig feil 😀 Etter at bandet kom på scenen, eller egentlil en times tid FØR begynte jeg å skjønne at jeg muligens var 30 år for gammel for dette opplegget…
Maken til fyllekalas er det årtier siden jeg har vært med på…Ikke at VI drakk…men altså ALLE som kunne krype og gå der. Så kanon-fulle og svømmende i blikket at det var helt fascinerende nesten…Plastglassene lå som et teppe under oss, jentene hadde skjørtene ovenfor trusekanten og gutta klådde på hverandre åpenlyst og “liksom”-klinte fordi det var morsomt..
Men det var jo bare krydder, alt dette. Vi sto som en gjeng gæmliser…stadig nærmere utgangen…
Og folk ble stadig kastet ut av de overarbeidete vaktene…
Må si jeg sto med øynene på stilk og munnen på vid gap det meste av kvelden…. Har aldri vært på konsert hvor det var sååå stappet med folk, og med sååå mye fyll..

Men vi prøvde å tøffe oss og holde en KUL image da 😉 VI har nemlig fått med oss at trutmunn ELLER tunga ut er tingen ALLE gjør på selfier… 😉


For deg som venter på mitt bidrag til sommer-foto-utfordringen, med dagens spennede tema: BIKINI….
Det kommer senere i dag..Skal bade først…;-)
Dagen i går var likevel en av de fineste på lenge, så om du vil se et litt “penere” innlegg ,kan du se på:

Takk dine dagen

 

Liker du å gå på konsert?
Liker du fulle folk? 😉

 

#konsert #langesund #fyll #fyllekalas
 

21 kommentarer
    1. Er det søsteren din. Så flott hun er, men litt ulik deg. Artig dere gjør sånt i lag, og da fikk dere jo masse å prate om etterpå, og historien vil bli bedre og bedre med tiden 😉

    2. fjellgeitbundingen: Musikken fikk vi knapt hørt, var så mye å glo på, og de overdøvet musikken omtrent. Jeg har festet mye, og sett mye, men dette var jammen noe helt ekstremt 😀 Det er søsteren min på bildene 🙂

    3. Flirer her. Hun venninnen din burde heist opp skjørtet litt, så ville dere sklidd glatt inn i mengden med knall gode selfies 😉 Hihi, men jeg er vel snart førti jeg også, så er vel mer i deres klasse jeg også, og dermed uten rett å uttale meg… Dessverre, ungdommen kunne gjerne vart litt lengre. Var det bra musikk da?

    4. Her var det litt av hvert gitt.. sønnen i Oslo er jo ofte på konserter der nede.. men tror ikke han var på denne. 😛 Og meg selv.. sjelden og veldig lenge siden jeg var på den type konsert 🙂 Gudbedre,, en fargerik beskrivelse … det må jeg si 😀 pjuhhh…

    5. Siv Svanem: Ja, det var faktisk noe av det verste jeg har sett…og jeg har festet mye jeg tidligere. Men her var alle som kunne bevege seg inne på området kav drita..

    6. Har opplevd lignende flere ganger. For et par år siden var vi på KongsbergJazz, og der krydde det av ungdommer som ikke hadde en anelse om hvem det var som spilte, men de konsentrerte seg veldig om å balansere ølen og ikke sovne der de stod. 😉
      Det er sånne opplevelser som gjør at man oppdager at man har blitt … voksen. 😉

    7. Bråk og mas kan jeg gjerne slippe… men fin musikk er koselig..så dumt når den kommer i bakgrunnen.. Tøffe bilder av dere da…hehe… :)))

    8. Jeg elsker konserter og gå på dem, men jeg HATER all fyll og bråk som det noen ganger blir. Det ødelegger litt av opplevelsen for meg. Bra dere koste dere i allefall :o))

    9. Haha bra du koste deg da!:)
      Er ikke så fan av konserter, blir for mye folk, sild i tønne og uoversiktlig for meg. Men det høres velsig koslignå fint ut å gå på da!:)

    10. Hahahahahahaa ja slik er det nok på de konsertene……………
      Jeg har vært vakt på slike arrangement og jeg har også vært en publikummer også…… Som vakt veldig frustrert over fyll og alle som kaster plastglass og ølbokser på bakken………….
      Men jeg har også vært den som har vært vassen i øyet og ikke lagt merke til alt rotet 😀
      Men jeg orker egentlig ikke det fyllestyret lenger. Et glass i ny og ne er helt ok for meg 🙂 Og da liker jeg heller ikke gå på slike arrangement 🙂 hehehe slikt jeg kan gjøre hvert jubelår 🙂
      Men de er flinke da, Postgirobygget, og fenger de fleste aldersgrupper 😀 hehehehehehe

    11. Er på tur til Dansefestivalen nå, men jeg er ikke typen som står rolig å hører på konserter, jeg må danse. Heldigvis er dette et sted hvor det er minimalt med fyll, og det er jeg veldig glad for 🙂

    12. liker i grunnen å gå på konsert.. men ikkje de store konsertene der du står som sild i tønner… kan fort bli for mye folk og fulle folk… da liker jeg det best på litt avstand 🙂

    13. Uff..jeg hadde nok ikke orket dette..fulle folk og konsert er ikke noe for meg..Men som du sier..det blir jo litt underholdning i dette også da…hihih..håper alt gikk bra…og dere kom hele hjem igjen også… ha en god ny dag!

    14. ..åh herrejerremias, da..hehe..skjønner ikke helt poenget med å drikke seg så avsindig maurings – men-men.. Har vært på noen få konserter i hele mitt liv – det var fyll der også, men ikke så jævlig. Syns uansett ikke det var noe særlig – så et konsertmenneske er jeg definitivt ikke, hehe 😉 Flotte (og kule 😉 bilder av dere, da =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg