Og enda et hurra!! Hurra!! <3



Mer HURRA 🙂 Lithanna er ei artig jente, engasjert, snill, kreativ, spillekjær og super-glad i å skrive bøker og å tegne. Og hun er faktisk SÅ flink til å skrive at hun har ble antatt på forlaget Publica for to år siden. Hadde det funnes et tegneforlag, så hadde hun nok blitt antatt der også 😉

 

Jeg har boken hennes i hyllen min, og den kan DU kjøpe også om du vil. Lithanna skriver flere bøker, og blir nok antatt med flere vil jeg tro. 

Ta deg turen inn til Lithanna, hun er verdt mange besøk 🙂 Hun skriver for tiden bloggen sin på engelsk, og jeg må innrømme at jeg har blitt litt tregere på besøkene etter det…. Men hun har så flotte tegninger, så bare de er verdt noen besøk i uken , spør du meg 🙂

Lithanna  har også bursdag i dag som du forstår, og et lenger bursdagsinnlegg kan du f eks lese  HER) For dett er også en dame jeg har kjent en stund 🙂

 

Kjære Lithanna

Gratulerer så masse med dagen! Håper den ble fin.

 Kos deg på dagen din <3

Og gjenbrukskake i år igjen 😉

 

Klemmer på bursdagen 🙂

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #gratulasjoner 

11 kommentarer
    1. Lithanna: Jeg skjønner mye når det snakkes, og må jeg så skriver jeg selv også, eller snakker selv. Men jeg velger det sjelden..Derfor blir det ikke til at jeg leser sånt, når jeg ikke MÅ 😀

    2. Det forstår jeg veldig godt. Jeg har gått fra å være skikkelig crap i språket til å bli litt bedre når jeg bruker dte jevnlig, så det har jo en lærningkurve for meg også, noe jeg syns er litt kjekt selv 🙂
      Tusen takk for det. Det skal jeg.
      Klemmer igjen 😀

    3. Lithanna: Jeg er og titter på tegningene dine 🙂 Elsker jo dem 🙂 Men lese engelsk blir kun om jeg har litt tid 🙂 Håper du koser deg på bursdagen din da 🙂 Klemmer <3

    4. ÅÅ. tusen takk vakre kvinne 😀
      Jeg er ikke så aktiv her lenger, som en sikkert har fått med seg, men jeg er innom å titter i ny og ne 🙂
      Blir mest noen tegninger her og der.
      Og det er ingen krav å komme å lese hos meg altså. Det har blitt engelsk nå for å inkludere mine engelsktalende venner mer inn i livet mitt – siden bloggen deles på fjasboken også 🙂
      Alle skal være med!
      Tusen takk for så fine ord og tanker. Du er bare super, er du!!
      *Smiler*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg