Hvis livet blir litt traurig….

…så leter jeg opp en tom lekeplass….


..og setter meg på en huske…. 
Lar beina få fart på kroppen…
Tar meg himmelhøyt…

 


..slik at jeg får magen full av sommerfugler..
…slik at jeg nærmer meg himmelen i full fart…
…slik at jeg må le høyt og hjertelig og glemmer alt traurig…

 


 

Neida…som du har skjønt: Juks og fanteri. Det ÆKKE meg!!

 


 

Det er denne fine pynte-saken min: Huskejenta <3

Dette var egentlig bare en liten påminnelse om at du må la kameraet gå varmt i sommer i forhold til skygge-fotoer, for det er en Peter Pan-utstilling (konkurranse), om hjørnet, og da er det helt påkrevd å ha gode skyggebilder 😉
 

Og som alle vet, ikke lett å få gode skyggebilder når det er regnvær!!
Så altså:

Om livet blir litt traurig, men det er sol ute, skal du ta med deg kameraet og la kreativiteten løpe løpsk. Da får du morsomme skyggebilder

Hvordan ligger du an på skyggebilde-fronten?

 

 

#skygger #skyggebilder #foto #peterpan #konkurranseforberedelser #

 

 

18 kommentarer
    1. Søtmonsen ): Ja, koselig å huske 🙂 Men nå var jo ikke dette meg da 😀 Men jeg husker litt også, og jeg har tatt skyggebilder av meg selv på huske før.. Ja, du må lade kameraeet Søtmonsen 😀

    2. stavangerinmyheart: Ja, den er årlig, og det er en konkurranse, ikke som med utfordringen. Men en real konkurranse, med avstemming og greier 🙂

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, min henger i vinduet fra før, og viste seg bare plutselig en gang, men jeg har arrangert mye jeg, som den med sommerfuglen f eks… 🙂

    4. Altså,, hør nå her.. prøv sjøl å ta skyggebilder når sørvesten ramler rundt husveggene her, og tåka ligger som graut nedover fjellsidene her, og man ser ut som en drukna katt bare å løpe fra bilen og inn i bua ….. makan altså 😛

    5. Ja nå har jeg lagret noen..men tenker fortsatt når jeg ser en skygge…hihih…så flotte bilder dette ble!! og DET var jo en ide!! og arrangere litt…takk for tips! og herlige bilder!

    6. Det er dårlig med skyggebilder her i gården. Skal til London om halvannen uke, så kanskje det finnes skygger der? 😉
      Huskejenta var fin <3 Og skyggene ble jo utrolig flotte 😀
      <3

    7. Det er fine forhold for skyggebilder nå om dagen. Masse sol og mye skygger. Skal snart ut så det er mulig jeg tar med meg kamera.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg