En god porsjon klemmer og et digert smil!!

Det er det jeg vil gi til alle som har vært med i min lille sommer-foto-utfordring <3
Det er SÅ moro når så mange stiller opp på det man setter i gang, at det er kjempegøy å gjøre det IGJEN og IGJEN. Når folk stiller opp og lager liv og røre her inne i bloggblokka, i maaaange av leilighetene, da smiler Frodithen fra øre til øre. 

Og så blir det utstilling i Galleri Frodith så klart. 
Men jeg må komme meg fra fjellet først, og dit drar jeg mandag morgen. Så Galleri Frodiths lille Sommer-utstilling blir nok ikke før NESTE lørdag tidligst. Du vil få beskjed når det åpner så klart. Du får invitasjon i “postkassen” som vanlig… 😉

 

Så igjen: Tusen takk for at du ble med på sommer-foto-utfordringen <3

 

#takk #klemmer #smil #glede #fotoutfordringen
 

21 kommentarer

Siste innlegg